همه امکانات دانشگاه برای برطرف نگرانی دانشجویان و خانواده ها به کارگرفته گردد

به گزارش مجله میهن 128، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی کازرون گفت: در موقعیت حساس کنونی و فصل امتحانات سلامتی دانشجویان برای مسئولان دانشگاه مهم است و تأکید داریم از همه امکانات برای برطرف دغدغه و نگرانی دانشجویان و خانواده ها استفاده گردد.

همه امکانات دانشگاه برای برطرف نگرانی دانشجویان و خانواده ها به کارگرفته گردد

محمد رضا دالوند در حاشیه جلسه آنالیز و به کار گیری عوامل و امکانات موجود دانشگاه در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در ایام امتحانات به خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران در کازرون گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یکی از خانواده های عظیم و پرجمعیت کشور است و باید با به کارگیری تمام دستورالعمل های بهداشتی و رهنمودهای سازمان مرکزی این دانشگاه، درباره حفظ شرایط سفید و پیشگیری از کرونا که هنوز در جامعه و اطراف ما بسیار فعال و خطرناک هست، کوشش کنیم و گام برداریم.

وی اظهار کرد: در این جلسه مصوبات و تصمیمات مفید و مؤثری اتخاذ و مقرر شد در راستای اجرای پروتکل های بهداشتی و ایمن سازی محیط، اطلاع رسانی وسیع و گسترده با استفاده از فضای مجازی و محیطی به منظور استفاده از ماسک، دستکش و رعایت فاصله گذاری اجتماعی برای استادان ،کارکنان به ویژه دانشجویان صورت پذیرد.

محل امتحان به طور مکرر ضدعفونی می گردد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون اضافه نمود: در بخش دیگری از این جلسه مقرر شد محل برگزاری آزمون های خاتمه ترم، با استفاده از مواد ضدعفونی گند زدایی به طور مکرر پاکسازی و فاصله چیدمان جایگاه ها رعایت گردد.

دالوند بیان نمود: با وجود ویروس کرونا و ایجاد اختلال در بخش های مختلف در بعضی از قسمت ها این تهدید تبدیل به فرصت و باعث افزایش و تقویت زیرساخت های بخش الکترونیک شد؛ بنابریان به همین دلیل سایت فناوری اطلاعات به روز رسانی و برای برگزاری هرچه بهتر امتحانات آماده گردد.

رفت و آمد با وسایل شخصی انجام می گردد

این مسئول ادامه داد: در جلسه ستاد مبارزه با کرونای دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون مقرر شد به دلیل خطرات اجتماعی این بیماری و نیز حفظ سلامت دانشجویان در ایام امتحانات از برقراری سرویس رفت و برگشت استفاده نگردد و دانشجویان از وسیله های شخصی و عبوری کم حجم استفاده نمایند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون اظهار کرد: این ستاد به منظور رعایت حال بعضی از دانشجویان انگشت شمار که در روستاها با امکانات محدود رفت و برگشت روبرو هستند به تشخیص ستاد مبارزه با کرونای دانشگاه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و طرح فاصله گذاری اجتماعی و نظارت دقیق، بخشی از خوابگاه دانشجویی را برای اسکان این عزیزان مهیا نمایند.

4117/4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 22 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 670

به "همه امکانات دانشگاه برای برطرف نگرانی دانشجویان و خانواده ها به کارگرفته گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه امکانات دانشگاه برای برطرف نگرانی دانشجویان و خانواده ها به کارگرفته گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید