مقاومت در برابر آمریکا موجب استمرار شکست واشنگتن علیه تهران شد

به گزارش مجله میهن 128، نماینده تهران در مجلس با تاکید بر شکست آمریکا در سیاست فشار حداکثری علیه ایران گفت: جمهوری اسلامی هم اکنون در موضع برتر قرار داشته و مردم اگر به مقاومت خود ادامه دهند قطعاً این دوره را با پیروزی به خاتمه خواهیم رساند.

مقاومت در برابر آمریکا موجب استمرار شکست واشنگتن علیه تهران شد

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران، علی مطهری نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: درباره شکست آمریکا در اجرای سیاست فشار حداکثری بر جمهوری اسلامی گفت: هدف آمریکایی ها از فشار حداکثری علیه تهران آن بود تا اقتصاد جمهوری اسلامی دچار فروپاشی گردد ضمن اینکه آنها بنا داشتند تا مردم را از نظام ناراضی نموده و شورش نمایند که به هیچکدام از این 2 هدف نرسیدند لذا فشار حداکثری با شکست روبرو شده است

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: شرایط منطقه نسبت به چند سال قبل تغییر نموده است و عربستان و امارات که امیدوار به حمله نظامی آمریکا به ایران بودند از این کار ناامید شدند.

مطهری اعلام کرد: کشورهای منطقه می دانند که باید با ایران کنار بیایند.

وی اضافه کرد: پیروزی های نظامی در منطقه از سوی محور مقاومت هم تأثیرگذار بوده به طوری که انصارالله یمن دستاوردهای خوبی داشته است.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سرنگونی پهپاد آمریکایی و توقیف کشتی انگلیسی اعلام کرد: این اقدامات آثار خوبی در پی داشته است.

مطهری گفت: دیپلماسی فعال دولت جمهوری اسلامی ایران در جهان در شکست فشار حداکثری آمریکا علیه ایران موثر بوده است.

وی توضیح داد: جمهوری اسلامی ایران هم اکنون در موضع برتر قرار داشته و مردم اگر به مقاومت خود ادامه دهند قطعاً این دوره را با پیروزی به انتها خواهیم رساند.

منبع : فارس

بازگشت به صفحه رسانه ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 108

به "مقاومت در برابر آمریکا موجب استمرار شکست واشنگتن علیه تهران شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاومت در برابر آمریکا موجب استمرار شکست واشنگتن علیه تهران شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید