مشکل کمبود کاغذ نشریات خراسان رضوی برطرف شد

به گزارش مجله میهن 128، مدیر خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی گفت: مشکل کمبود کاغذ برای نشریات و روزنامه های استان با پیگیری های اجرا شده و مساعدت اداره کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برطرف شد.

مشکل کمبود کاغذ نشریات خراسان رضوی برطرف شد

علی خسروشاهی پاکباز گفت: در امسال هیچ سهمیه ای کاغذی به استان خراسان رضوی اختصاص نیافته بود که با همکاری اداره کل مطبوعات این مشکل رفع و نشریات و روزنامه های استان از کاغذ بهره مند شدند.

وی در مورد اندازه سهمیه اختصاص یافته کاغذ به نشریات خراسان رضوی اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: معمولا سهمیه براساس اندازه انتشار نشریات از سوی وزارتخانه به آن ها اختصاص می یابد. (برای خواندن مطالب بیشتر به لینک مراجعه کنید)

خسروشاهی با اشاره به عضویت 400 نفر از خبرنگاران و اهالی رسانه در خانه مطبوعات خراسان رضوی تا به امروز گفت: طبق رایزنی های اجرا شده با دستگاه های اجرایی تسهیلات مختلفی در حوزه وام و استفاده از اماکن ورزشی برای خبرنگارانی که عضو خانه مطبوعات هستند، پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: با عنایت موسسه اعتباری ملل هر ماه 2 خبرنگار برای دریافت وام 15 میلیون تومانی به صورت قرض الحسنه با کارمزد چهار درصد به این موسسه معرفی می شوند.

مدیر خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی گفت: به منظور گذران اوقات فراغت خبرنگاران و اهالی رسانه، خانه مطبوعات استان 2 تفاهم نامه با موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی منعقد نموده است تا بتوانند از مجموعه های ورزشی آستان قدس استفاده نمایند.

خسروشاهی اعلام کرد: خبرنگاران و اهالی رسانه در شهرستان های خراسان رضوی گلایه نموده بودند که به علت دوری از مرکز استان از تسهیلات خانه مطبوعات بهره ای ندارند، در این راستا طی تفاهم نامه ای که این خانه با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان منعقد کرد، خبرنگاران می توانند از امکانات ورزشی این اداره کل در سایر شهرستان ها بهره برند.

2 هزار خبرنگار در قالب 400 نشریه، خبرگزاری، پایگاه خبری و رسانه های برخط در خراسان رضوی فعالیت دارند.

خبرنگاران خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 آذر 1401 بروزرسانی: 10 آذر 1401 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1777

به "مشکل کمبود کاغذ نشریات خراسان رضوی برطرف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل کمبود کاغذ نشریات خراسان رضوی برطرف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید