ماجرای یک شیء عجیب در دروازه پرسپولیس

به گزارش مجله میهن 128، استفاده از دوربین گوپرو داخل دروازه خصوصا در رقابت های بین المللی اتفاقی مرسوم محسوب می گردد که باعث نمایش تصاویری مجذوب کننده از ضربات به سمت چارچوب و گل نیز می گردد.

ماجرای یک شیء عجیب در دروازه پرسپولیس

شاید یکی از مجذوب نماینده ترین تصاویری که از رقابت های داخلی برای ثبت صحنه مربوط به گل در فکر فوتبالدوستان به جای مانده، مربوط به گلی است که جری بنگستون مهاجم هندوراسی اسبق پرسپولیس در دربی و در لحظات پایانی به ثمر رساند و تصاویر داخل دروازه که به وسیله دوربین گوپرو گرفته شده بود، نشان می داد که کوشش مدافعان حریف برای حفظ دروازه به چه شکل بی نتیجه مانده و امین حاج محمدی نیز تنها شاهد گل تساوی حریف بوده است.

اما اتفاق جالب و عجیب مربوط به حواشی ملاقات پرسپولیس مقابل آلومینیوم در اراک است. جایی که حامد لک در جریان این بازی به شکلی غیرحرفه ای این دوربین را از دروازه تیمش خارج نموده و نگاهش نشان می دهد که شاید برایش شیء ناشناخته ای محسوب می گردد! دروازه بان پرسپولیس در شرایطی که همه در جریان بازی قرار داشتند با برداشتن دوربین گوپرو و نمایش آن به سمت داور خواستار این موضوع شده که این شیء ناشناخته -به زعم خودش- را داور از این منطقه دور نموده و بعد از آن بازی را دنبال نمایند.

با این حال داور بازی بدون توجه به این خواسته دروازه بان پرسپولیس، بازی را دنبال نموده و از او خواست کار خود را درون دروازه این تیم دنبال کند.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 21 آذر 1400 بروزرسانی: 21 آذر 1400 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1492

به "ماجرای یک شیء عجیب در دروازه پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای یک شیء عجیب در دروازه پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید