شکوری: گل گهری ها بیرون از زمین شلوغ کاری می نمایند، طرح حضور طرفداران در استادیوم را به سازمان لیگ می دهیم

به گزارش مجله میهن 128، سخنگوی و معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس گفت: طرحی را به سازمان لیگ می فرستیم تا بتوانیم از طرفداران مان در ورزشگاه با رعایت کامل پروتکل ها استفاده کنیم.

شکوری: گل گهری ها بیرون از زمین شلوغ کاری می نمایند، طرح حضور طرفداران در استادیوم را به سازمان لیگ می دهیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، ابراهیم شکوری پس از پیروزی 3 بر یک پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان گفت: خدا را شکر که این بازی را بردیم و یکی از شش فینال خود را با پیروزی پشت سر گذاشتیم. باید به شرف و غیرت بازیکنان درود بفرستیم که با اقتدار در زمین می جنگند و نتایج را در زمین رقم می زنند. فوتبال داخل زمین است و با شلوغ کاری و هوچی گری نمی توان کاری کرد. بازیکنان ما ماهیت فوتبال را نشان می دهند.

این فاصله امتیازی در جدول، این تفاضل گل و گل هایی که بازیکنان ما می زنند، نشان می دهد پرسپولیس تیمی خوب و پخته شده است. وی ضمن بیان این جمله گفت: به بازیکنان و مربیان خسته نباشید می گویم که با همه کاستی ها، مسائل و پرونده های بین المللی کوشش می نمایند. پرونده های نو هر روز به سمت باشگاه می آید و انرژی بسیار زیادی از باشگاه و تیم ما می گیرد. خدا را شکر با همه مسائل توانستیم در همه جبهه ها و مسابقات در بالاترین سطح بجنگیم. به طرفداران عزیز که از لحاظ اقتصادی و معنوی همراه ما هستند و به ما قوت قلب می دهند، تشکر می کنیم و این پیروزی را تبریک می گوییم. خوشحالیم طرفداران پُرشور و خوبی داریم.

وی درباره درگیری لفظی میان اعضای کادر فنی دو تیم گفت: من هم شنیدم. گویا یکسری درگیری ها پیش آمده و البته علتش را نمی دانم، چون بالا نشسته بودم. سعی می کنیم به حریفان احترام بگذاریم. شما می بینید جو ورزشگاه آزادی در زمانی که میزبان هستیم، چه جو خوبی است. حتی فضا به شکلی است که انگار ما میهمان هستیم. متاسفانه اعضای تیم میهمان (گل گهر) بیرون زمین شلوغ کاری می نمایند، اما فوتبال در داخل زمین است و هر چقدر بیرون زمین اتفاق رخ دهد و حتی درگیری به وجود بیاید، تیم ما یک تیم قوی در داخل زمین است و این را نشان می دهد.

وی ادامه داد: جای طرفداران در ورزشگاه خالی است. باید از همیاران طرفداران تشکر کنیم که طرح زیبایی را در ورزشگاه ایجاد کردند؛ با این وجود جای طرفداران در ورزشگاه خالی است. امیدواریم هرچه زودتر شاهد آن باشیم که تماشاگران مان به ورزشگاه بیایند. طرحی را به سازمان لیگ می فرستیم تا بتوانیم از طرفداران مان در ورزشگاه با رعایت کامل پروتکل ها استفاده کنیم. امیدوارم مقامات و نهادهایی که باید مجوز لازم را بدهند، این اقدامات را عملی نمایند تا بتوانیم به صورت محدود و با رعایت پروتکل ها تماشاگران را داخل ورزشگاه داشته باشیم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره شرایط رادوشویچ و اینکه گفته می گردد این دروازه بان با او مشکل دارد، گفت: به صورت شفاف روی سایت باشگاه اطلاع رسانی کردیم. این دروازه بان در پی پولش است و اعلام کردیم که این پول آماده است. درخصوص سایر مسائل هم فکر می کنم مردم و طرفداران برترین قاضی هستند. فکر رادوشویچ در پی مطالباتش است؛ مطالباتی که به علت کرونا و مسائلی که باشگاه داشته، عقب افتاده است. سایر مباحث حاشیه ای است. یکسری مسائل است که الان نمی خواهم به آنها بپردازم. الان باید بر روی تیم تمرکز نموده و از این بازیکنانی تشکر کنیم که با تمام وجود و همه مسائل در زمین می جنگند.

شکوری نام کرد: تیم ما با پرونده های متعددی روبرو شده؛ از پرونده برانکو که از بودجه سال جاری باشگاه پرداخت شد تا پرونده بودیمیر و اینیگو و اوساگونا و کالدرون و ...، هزینه های عجیب و غریبی وجود دارد که باشگاه با آنها دسته و پنجه نرم می نماید. تا الان توانسته ایم بخشی از مبلغ قرارداد بازیکنان را به آنها پرداخت کنیم. قطعاً لیاقت بازیکنان ما بیشتر از این است، اما واقعاً مسائل باشگاه زیاد است.

وی گفت: می خواهیم نهادهایی که با تیم های مردمی در ارتباط هستند و کار دارند، یاری نمایند. پرسپولیس یک تیم مردمی است و حتی یک ریال یاری از هیچ ارگانی و حتی از وزارت ورزش دریافت ننموده است. به بازیکنان حق می دهم. ما هم به نام مدیریت باشگاه در کنار آنها هستیم. ما، مدیریت، طرفداران، بازیکنان و مربیان همگی یک تیم هستیم، ولی این مسائل وجود دارد و در حال کوشش هستیم تا حل کنیم، ولی این احتیاج هست که به ما یاری گردد.

شکوری درباره هشتگ انتشار قراردادها در فضای مجازی توضیح داد: ما از این موضوع استقبال می کنیم. اگر همه تیم ها موافق باشند، ما قرارداد همه بازیکنان و حتی کاپیتان ها را اعلام می کنیم. احتیاجی نیست ما آن را منتشر کنیم و سازمان لیگ می تواند چنین کاری کند. ما از این موضوع استقبال می کنیم. امیدواریم تیم های صنعتی که از بودجه مستقیم دولتی به نام خصوصی استفاده می نمایند، این کار را انجام دهند و ما ابایی از این موضوع نداریم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در خصوص جلسه مدیران این باشگاه با کارگزار پرسپولیس توضیح داد: کارگروه کارشناسی به ریاست سمیعی تشکیل، نقاط ضعف و قوت قرارداد گذشته استخراج و به کارگزار اعلام شد. منافع باشگاه باید در قرارداد آینده لحاظ گردد. این رقم ها، کفاف هزینه های باشگاه پرسپولیس را نمی دهد و ما در چهار جام مدعی هستیم. بازیکنان بین المللی داریم و هفت بازیکن ما فیکس تیم ملی هستند و مربی ما در کادر فنی تیم ملی حضور دارد. باید اتفاقات نوی رخ دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1356

به "شکوری: گل گهری ها بیرون از زمین شلوغ کاری می نمایند، طرح حضور طرفداران در استادیوم را به سازمان لیگ می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکوری: گل گهری ها بیرون از زمین شلوغ کاری می نمایند، طرح حضور طرفداران در استادیوم را به سازمان لیگ می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید