لقب جالب روزنامه مشهور ایتالیایی برای مهدی طارمی

به گزارش مجله میهن 128، پس از شکست مذاکرات اینتر با روملو لوکاکو، این تیم همچنان در پی یک مهاجم نو در بازار است. نراتزوری چهار مهاجم را در لیست نهایی دارد. مذاکرات با رقیب اصلی اینتر، یعنی یوونتوس و پاسخ ندادن به تماس های باشگاه باعث عصبانیت طرفداران و سران اینتر شده است و به همین دلیل مدیران این تیم ایتالیایی دیگر تمایلی به حفظ مهاجم بلژیکی ندارند.

لقب جالب روزنامه مشهور ایتالیایی برای مهدی طارمی

به نوشته گاتزتا دلو اسپورت، روزنامه سرشناس ایتالیایی، اینتر اکنون در حال آنالیز مهاجمان به جامانده در بازار جابجایی تابستانی است. مهدی طارمی، بمب افکن 31ساله ایرانی، در پورتو شهرتی برای خود دست وپا کرد. پورتو تمایلی به فروش قرضی طارمی ندارد و تنها خواستار فروش دائمی اوست.

در کنار مهدی طارمی، جان لوکا اسکاماکا، مهاجم وستهم، نیز دیگر گزینه اینتر در بازار نقل وانتقالات تابستانی است. وستهم حاضر است به این بازیکن به صورت قرضی اجازه جدایی دهد. آلوارو موراتا، مهاجم آتلتیکومادرید و فولارین بولاگون، بازیکن جوان آرسنال، دیگر گزینه های نراتزوری اند. گفته می گردد از این جمع سیمونه اینزاگی علاقه زیادی به جذب آلوارو موراتا دارد و میخواهد او را به خدمت بگیرد.

روزنامه انگلیسی اکسپرس هم خبر داده است منچستریونایتد نیز کوشش می نماید بتواند مهدی طارمی را در روز های آینده بخرد.

طارمی با ارزشی حدود 20 میلیون یورو مورد توجه تیم های زیادی قرار گرفته است. او فصل قبل با به ثمر رساندن 22 گل و تدارک تماشا هشت پاس گل در 33 بازی لیگ برای پورتو توانایی های گلزنی و بازی سازی اش را به نمایش گذاشت.

اریک تن هاخ در تابستان سال جاری جذب یک مهاجم مرکزی را در اولویت قرار داده است، اما بودجه باشگاه نامشخص است و آن ها باید قوانین بازی جوانمردانه مالی را نیز رعایت نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 7 مرداد 1402 بروزرسانی: 7 مرداد 1402 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1880

به "لقب جالب روزنامه مشهور ایتالیایی برای مهدی طارمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لقب جالب روزنامه مشهور ایتالیایی برای مهدی طارمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید