قدوس: زدن 2 گل به مارسی عالی است، نگران شرایط آمیا هستم

به گزارش مجله میهن 128، سامان قدوس، مهاجم آمیای فرانسه درباره گلزنی اش برابر مارسی و شرایط نگران کننده تیمش در جدول رده بندی لیگ دسته اول فرانسه مطالبی را اعلام کرد.

قدوس: زدن 2 گل به مارسی عالی است، نگران شرایط آمیا هستم

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران، سایت le11amienois گفت وگویی با سامان قدوس انجام داد که در زیر می خوانید:

به ثمر رساندن گل تساوی بخش برابر مارسی نشانه چه چیزهایی برای شما و تیم آمیا است؟

چیزهای زیادی! کسب نتیجه تساوی برابر مارسی در زمانی که 2 بر صفر عقب بودیم، اتفاق بسیار بزرگی است. شخصیت تیمی و فردی خود را به خوبی نمایش دادیم. ما پیش از این در شروع هفته صحبت های زیادی در این رابطه نموده بودیم. فکر می کنم بهترین هفته تمرینی را در طول فصل جاری داشتیم و این را به خوبی در زمین مسابقه نشان دادیم. زدن 2 گل در زمین تیم مارسی یک اتفاق عالی است، البته که می خواستم برنده این بازی شویم اما باید واقع بین باشیم. رسیدن به نتیجه تساوی 2 - 2 برابر مارسی خیلی خوب است. این نتیجه شاید در انتها فصل برای آمیا سرنوشت ساز باشد.

ارزیابی شما از کسب چنین نتایجی برابر تیم های بزرگ و به دست آوردن نتایج بد رو در روی تیم های ضعیف چیست؟

سخت است که بخواهم دلیل این اتفاق را شرح دهم. همواره برابر تیم های خوب، عالی هستیم اما زمانی که باید مقابل تیم هایی با قدرت کمتر بهتر باشیم، خودمان را گم می کنیم. باید خیلی بهتر بازی کنیم، زیرا فقط 10 بازی در لیگ دسته اول فراسه برای آمیا باقی مانده است. باید خیلی برتر باشیم تا بتوانیم در این رقابت ها بمانیم. این هدف ماست.

نگران شرایط تیم آمیا هستید؟

البته که نگران هستم اما استرسی ندارم. ما تیم بسیار خوبی هستیم و فقط در صندلیی که باید باشیم، قرار نداریم. به اعضای تیم آمیا اعتماد کامل دارم و فکر می کنم به صندلی خود می رسیم. استرسی ندارم و بازی به بازی پیش می رویم. این مهمترین مسئله است. می توانیم بابت سرنوشت مان شاد باشیم اما باید روی بازی آینده برابر تیم آنژه تمرکز کنیم.

زیرا می خواهید برنده این بازی باشید ...

البته؛ سرنوشت خوبی خواهد بود اگر برنده این بازی شویم. می خواهیم برنده هر بازی باشیم اما کار سختی است. در خانه خوب هستیم و امیدوار هستیم حریفان را شکست دهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 445

به "قدوس: زدن 2 گل به مارسی عالی است، نگران شرایط آمیا هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدوس: زدن 2 گل به مارسی عالی است، نگران شرایط آمیا هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید