فهرست آپارتمان های زیرقیمت در تهران

به گزارش مجله میهن 128، هرچند بالا رفتن قیمت مسکن، خرید آپارتمان را منوط به داشتن بودجه میلیاردی نموده، اما یافتن واحدهای مسکونی زیرقیمت در تهران هنوز غیرممکن نیست.

فهرست آپارتمان های زیرقیمت در تهران

جهت دریافت خدمات پتینه کار با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

آنالیز آگهی های فروش آپارتمان در شهر تهران نشان می دهد با وجود رسیدن میانگین قیمت هر مترمربع واحد مسکونی به حدود 24 میلیون تومان، یافتن آپارتمان های زیر قیمت و کمتر از یک میلیارد تومان هنوز میسر است.

به گزارش خبرنگاران هم اکنون یک واحد آپارتمان 50 مترمربعی معامله شده در تهران به طور میانگین ارزشی معادل یک میلیارد و 200 میلیون تومان دارد و هر متقاضی خرید مسکن در تهران برای برخورداری از یک واحد با حداقل متراژ قابل قبول و با سن میانه باید رقم میلیاردی قابل توجهی پرداخت کند.

هرچند این موضوع ممکن است بعضی از متقاضیان بالقوه یا در حال جست و جوی مسکن با بودجه اندک به ویژه خانه اولی ها را از خرید ناامید و حتی منصرف کند، اما جست و جو در آگهی های نزد بنگاه های ملکی و موتورهای جست و جوی معتبر نشان می دهد خرید آپارتمان زیر قیمت میانگین مذکور در بازار فعلی ناممکن نیست.

صرف نظر از ارزان ترین مناطق شهر تهران که به نوعی کم معامله ترین مناطق نیز به شمار می آیند و بعضی مناطق همچون 17 و 19 پایتخت را شامل می شوند، در سایر مناطقی که تقاضای مسکن همیشه در سطحی قابل قبول وجود دارد نیز یافتن آپارتمان های زیر یک میلیارد تومان هنوز میسر است.

ویژگی عمده آپارتمان های زیر قیمت سن بنای بیش از 10 سال و عمدتا بیش از 15 سال املاک مذکور است اما بسیاری از آنها با وجود سن بنای بالا، از امکانات قابل قبول حداقلی همچون پارکینگ و آسانسور برخوردار هستند و در عین حال زیر قیمت میانگین مسکن در تهران برای فروش عرضه شده اند.

مناطق هفت، 9، 10، 12، 14 و 15 را می توان به عنوان کانون عرضه هایی در این محدوده قیمتی معرفی کرد که می تواند مورد جست و جوی متقاضیان مسکن با بودجه های چند صد میلیونی باشد.

در جدول زیر تازه ترین قیمت خرید آپارتمان های زیر قیمت میانگین در شهر تهران ارائه شده است. برای اطلاع از قیمت دقیق خرید یا رهن و اجاره آپارتمان در تهران و سایر شهرستان ها به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

پیشنهاد مطالعه: برای آگاهی از گزارش های ملکی بیشتر مطلب خانه اولی ها بخوانند! را مطالعه کنید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 843

به "فهرست آپارتمان های زیرقیمت در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فهرست آپارتمان های زیرقیمت در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید