فن خال: همه چیز علیه منچستریونایتد بود

به گزارش مجله میهن 128، خبرنگاران: سرمربی هلندی شیاطین سرخ با ابراز نارضایتی از عملکرد مردانش مقابل کمبریج یونایتد در جام حذفی انگلیس، ادعا کرد که همه چیز علیه شیاطین سرخ بوده است.

فن خال: همه چیز علیه منچستریونایتد بود

به گزارش خبرنگاران، لوئیز فن خال پس از تماشای تساوی بدون گل شاگردانش در خانه تیم دسته دومی کمبریج یونایتد در دور چهارم جام حذفی انگلیس، اعتراف کرد از عملکرد شاگردانش ناراضی و از دست آنها عصبانی است.

شیاطین سرخ در خانه میزبان دسته دومی خود نه تنها نتیجه نگرفتند بلکه یک نمایش نه چندان دلچسب ارائه کردند. بالعکس حریف شان سزاوار کسب یک تساوی و به دست آوردن شانسی دیگر برای رسیدن به مرحله یک هشتم نهایی بود.

فن خال در سرانجام بازی در پاسخ به این سؤال که آیا از نتیجه بازی ناراضی است، گفت: البته که این نتیجه ناامیدکننده است. ما در بازی برابر یئوویل تاون و کوئینز پارک رنجرز هم اشتباهاتی را که در بازی امشب مرتکب شدیم، انجام داده بودیم و در نیمه اول کم و بیش با همان سبک بازی کردیم.

فن خال ادامه داد: من یک بار دیگر عصبانی شدم. در نیمه دوم به مراتب بهتر عمل کردیم اما خب هنوز در جام حذفی هستیم و حذف نشده ایم که این مهمترین چیز است. با این حال جو بازی و تماشاگران عالی بودند. شما همیشه می دانید که در دیداری مثل این، همه چیز علیه شما پیش می رود. من یک بار دیگر عصبانی شدم اما این هم بخشی از شغل من است. من می خواهم بین دو نیمه شاد باشم اما همیشه این کار امکانپذیر نیست.

سرمربی هلندی شیاطین سرخ شرح داد: من فقط می توانم به مربی و اعضای کادر فنی حریف تبریک بگویم اما همانطور که گفتم در این بازی همه چیز علیه ما بود. زمین بازی، داور و هر چیزی که بتوانید فکرش را بکنید ضد ما بودند. به اینها باید هواداران را هم اضافه کنید اما با این حال فکر می کنم که این چیز جالبی است. جام حذفی برای ما تورنمنت بسیار مهمی است. در واقع این جام برای ما مهمترین جام است. قهرمانی در لیگ برتر اکنون بسیار سخت تر است پس قهرمانی در جام حذفی هم هدف ماست.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 396

به "فن خال: همه چیز علیه منچستریونایتد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فن خال: همه چیز علیه منچستریونایتد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید