شیائومی میکس فولد 3 را به میدان آورد، تاشوی نو کی می آید؟، عکس

به گزارش مجله میهن 128، دیجیاتو نوشت: پس از انتشار خبرهای غیررسمی در خصوص تاریخ رونمایی از گوشی تاشوی شیائومی میکس فولد 3 با دوربین لایکا، درنهایت یکی از مدیران ارشد این شرکت با انتشار ویدیویی تأیید کرد که موبایل نو ماه آگوست (اوایل مردادماه تا اوایل شهریورماه) از راه می رسد.

شیائومی میکس فولد 3 را به میدان آورد، تاشوی نو کی می آید؟، عکس

لو ویبینگ، مدیرکل ردمی، با انتشار ویدیویی در شبکه اجتماعی ویبو چین به این موضوع اشاره نمود که میکس فولد 3 قرار است ماه آگوست معرفی گردد.

براساس اطلاعات منتشرشده از سوی وی، انتظار می رود شیائومی میکس فولد 3 از ضخامت کمتر و سخت افزار قوی تری برخوردار باشد. البته باید در نظر داشت که احتمالاً نظر وی در خصوص معرفی این موبایل، نسخه چینی آن بوده و شاید زمان معرفی نسخه جهانی نباشد. به نظر نمی رسد چینی ها بخواهند این موبایل را در بازارهای جهانی عرضه نمایند. به همین علت محتمل است منظور وی نسخه چینی این موبایل تاشو باشد.

مشخصات احتمالی شیائومی میکس فولد 3

نسل بعدی گوشی تاشوی چینی ها احتمالاً مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 خواهد بود. بعلاوه موبایل مذکور از باتری 4800 میلی آمپرساعتی با شارژ سیمی 120 وات و شارژ بی سیم 50 وات بهره خواهد برد.

بعلاوه پیش تر در خبرهای غیررسمی گفته شده بود که شیائومی میکس فولد 3 احتمالاً با دوربین سلفی زیر نمایشگر در صفحه تاشوی اصلی و دوربین پریسکوپی با زوم 5 برابری در پنل پشتی در دسترس کاربران قرار می گیرد.

شیائومی درحالی میخواهد گوشی تاشوی میکس فولد 3 را معرفی کند که سامسونگ رونمایی از گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 را در دستور کار خود قرار داده است. بعلاوه طی ماه های آینده احتمالاً باید منتظر رونمایی از گوشی های تاشو دیگری ازجمله آنر مجیک V2 و وان پلاس فولد نیز باشیم. درنتیجه رقابت در بازار گوشی های تاشو بی شک افزایش پیدا می نماید.

درنهایت باید دید شیائومی موبایل تاشوی تازه را در چه تاریخی و با چه مشخصاتی رونمایی می نماید.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 15 تیر 1402 بروزرسانی: 15 تیر 1402 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1872

به "شیائومی میکس فولد 3 را به میدان آورد، تاشوی نو کی می آید؟، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی میکس فولد 3 را به میدان آورد، تاشوی نو کی می آید؟، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید