جزییات پنج شرط فرابورس برای پذیرش استقلال و پرسپولیس

به گزارش مجله میهن 128، واگذاری استقلال و پرسپولیس، یکی از بحث های داغ فوتبال ایران است.

جزییات پنج شرط فرابورس برای پذیرش استقلال و پرسپولیس

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مدیرعامل فرابورس ایران در مصاحبه با رادیو در مورد آخرین شرایط واگذاری سرخابی ها گفت: بحث ارزشگذاری این دو باشگاه از سوی کارشناسان انجام و به تایید هیات واگذاری شامل وزاری اقتصاد، ورزش و دادگستری نیز رسیده است.

مدیرعامل فرابورس ایران افزود: بعد از این مرحله، این دو شرکت با توجه به مصوبه شورای عالی بورس در سازمان بورس و اوراق بهادار ثبت و این سازمان این دو باشگاه را برای درج در بازار پایه به فرابوس ارجاع داد.

وی ادامه داد: هیات مدیره فرابورس ایران هم با بررسی گزارشات کارشناسی و مستندات این دو باشگاه یک سری شرایط مربوط به مباحث مالی و حقوقی را به عنوان پیش شرط پذیرش سرخابی ها در فرابوس اعلام و مصوب کرد بعد از رفع این 5 شرط با درج این دو باشگاه در فرابورس موافقت می شود.

فدایی در مورد این پیش شرط ها گفت: تکمیل اعضای هیات مدیره دو باشگاه و تعیین تکلیف شرایط ثبتی آنها، تعیین تکلیف برند دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که باید مالکیت برند هر دو باشگاه به خودشان منتقل شود و تعیین تکلیف کمپ ناصر حجازی و مرغوبکار از جمله این شروط است.

مدیرعامل فرابورس ایران ادامه داد: همچنین ارزشگذاری این دو باشگاه از سوی کارشناسان رسمی اجرا شده که طبق دستورالعمل سازمان بورس به فرابورس ارزشگذاری باید از سوی مشاوران سرمایه گذاری و تامین سرمایه انجام شود. ضمن این که بحث تایید حسابرسی مطلب از سوی کمیته های حاکمیت شرکتی باید انجام شود تا از این طریق منافع سهامداران رعایت شود.

وی با اشاره به این که پذیره نویسی سهام این دوباشگاه 700 میلیارد تومان برآورد می شود، تایید کرد: فرابورس بابت هر ریال این واگذاری در راستای حفظ منافع مردم حساس است و تا این 5 شرکت رعایت نشود امکان واگذاری سرخابی ها وجود ندارد.

شایان ذکر است حسین قربانزاده رییس سازمان خصوصی سازی دیشب در جمع پیشکسوتان باشگاه استقلال گفت: من از ریش گرو گذاشتن به تهدیدی رسیدم که اعلام کردم در صورتی که واگذاری استقلال و پرسپولیس اتفاق نیفتد، استعفا می کنم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1631

به "جزییات پنج شرط فرابورس برای پذیرش استقلال و پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزییات پنج شرط فرابورس برای پذیرش استقلال و پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید