شهردار جدید سرخه معارفه شد

به گزارش مجله میهن 128، خبرنگاران/سمناندر آیینی با حضور معاون عمرانی استاندار سمنان، امام جمعه و فرماندار سرخه و جمعی از مسوولان شهردار جدید سرخه معرفی گشت.

شهردار جدید سرخه معارفه شد

به گزارش خبرنگاران- در این آیین ضمن تجلیل از تلاش های دو ساله پیوندی، شهردار سابق، مهندس نطنزی به عنوان شهردار جدید سرخه معرفی گشت.

فخری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در آیین تکریم و معارفه شهردار سرخه از عدم ثبات اداری به عنوان یکی از جدی ترین مسائل در مدیریت شهری در کشورمان نام برد و اظهار کرد: یکی از آفت های مدیریت شهری در جامعه ما، عدم ثبات مدیریت شهری است که خوشبختانه این مهم در استان سمنان کمتر دیده می شود.

وی ضمن تاکید بر لزوم ثبات مدیریت در شهرداری ها گفت: شهردار به نوعی نماینده مردم است چرا که توسط اعضای شورای شهری که توسط مردم انتخاب می شوند، بر سر کار می آید.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه یک شهردار پیروز، باید رویکردی جهادی داشته و خود در وسط میدان باشد به اهمیت ارتباط شهردار با اعضای شورای شهر پرداخت و افزود: تعاملات بین اعضای شورای شهر و شهردار و به تبع آن تعاملات شهردار و فرماندار، همواره باید برای دستیابی به پیروزیت و اهداف مطلوب، به صورت ویژه مورد توجه و تاکید قرار بگیرد.

وی ادامه داد: بهتر است برای جلوگیری از تعارضات احتمالی، تعاملات شورای شهر و شهردار در خصوص پیشبرد امور و مصوبات شهری تقویت شود، چرا که شورای شهر می تواند یک مشاور عالی و مطلوب برای شهرداری ها باشد.

فخری با بیان اینکه شهر سرخه به واسطه تردد سالانه بیش از 20 میلیون مسافر و زائر از این راستا، موقعیت استراتژیک دارد گفت: فرمانداری و شهرداری باید با هنر خود حداکثر بهره را از این ظرفیت ببرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 192

به "شهردار جدید سرخه معارفه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهردار جدید سرخه معارفه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید