شروع مقتدرانه قشلاقی در رینگ جهانی بوکس، پیروزی در یک دقیقه

به گزارش مجله میهن 128، دارنده مدال نقره بوکس آسیا، نخستین مبارزه اش در مسابقات جهانی صربستان را با پیروزی در یک دقیقه آغاز کرد.

شروع مقتدرانه قشلاقی در رینگ جهانی بوکس، پیروزی در یک دقیقه

به گزارش خبرنگاران، در جریان مسابقات روز ششم رقابت های بوکس قهرمانی جهان 2021 صربستان، امروز(شنبه 8 آبان)، میثم قشلاقی، دارنده مدال نقره آسیا، در نخستین مبارزه خود به مصاف چیا چونگ از چین تایپه رفت و در همان دقیقه نخست راند اول به فزونی رسید.

بوکسور سنگین وزن تیم ملی ایران که فدراسیون آسیا به او لقب تایسون ایرانی را داده است، در همان یک دقیقه نخست مبارزه دو ناک دان از رقیب خود گرفت تا داور وسط رینگ مسابقه را تمام کرده و دست قشلاقی را به عنوان بوکسور پیروز بالا ببرد.

ملی پوش بوکس ایران با این برد به مرحله یک هشتم نهایی وزن 80 کیلوگرم رسید و در این مرحله باید با برنده دیدار بلاروس و کرواسی دیدار کند.

در ادامه مبارزات امروز هم از حدود ساعت 21 اشکان رضایی در وزن 63 کیلوگرم به مصاف ریس لینچ از اسکاتلند می رود و سید شاهین موسوی نیز در وزن 75 کیلوگرم، از حدود ساعت 22:45 با امستردام از گویانا مبارزه خواهد کرد. رضایی در نخستین مبارزه اش نماینده لیتوانی را شکست داده بود و موسوی هم برابر نماینده قرقیزستان به فزونی رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 آذر 1400 بروزرسانی: 18 آذر 1400 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1489

به "شروع مقتدرانه قشلاقی در رینگ جهانی بوکس، پیروزی در یک دقیقه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع مقتدرانه قشلاقی در رینگ جهانی بوکس، پیروزی در یک دقیقه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید