شمال تهران باران می بارد و جنوب شهر دمای هوا از 40 درجه عبور می نماید

به گزارش مجله میهن 128، اداره کل هواشناسی استان تهران درباره شرایط هوا در روز دوشنبه، دوم مرداد 1402 اطلاعیه ای صادر کرد.

شمال تهران باران می بارد و جنوب شهر دمای هوا از 40 درجه عبور می نماید

به گزارش خبرنگاران، بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و در برخی ساعت ها به ویژه هنگام بعد از ظهر و شب در بیشتر نواحی استان با افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید در ارتفاعات و نیمه جنوبی وزش باد شدید گاهی خیلی شدید پیش بینی می گردد.

بر اساس نقشه های پیش یابی و تحلیل برونداد الگوهای پیش بینی عددی، شرایط جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد پیش بینی می گردد و در برخی ساعت ها به ویژه هنگام بعد از ظهر و شب در بیشتر نواحی استان با افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید در ارتفاعات و نیمه جنوبی وزش باد شدید گاهی خیلی شدید و در نواحی مستعد با خیزش موقت گردوخاک با احتمال نفوذ گرد و غبار از استان های همجوار، کاهش کیفیت هوا و کاهش دید مورد انتظار است.

امروز و فردا (1 و 2 مردادماه) در ساعت های بعد از ظهر تا شب رشد ابر در نیمه شمالی استان و رگبار پراکنده باران با احتمال رعد و برق در پاره ای از ارتفاعات شمالی پیش بینی می گردد.

دمای هوا فردا، دوشنبه دوم مرداد در تهران در روز 39 درجه و در شب به 27 درجه سانتی گراد می رسد و اسلامشهر، پاکدشت، رباط کریم و قرچک با دمای هوای 41 درجه گرم ترین و آبعلی با 30 درجه و میگون با 29 درجه سانتی گراد خنک ترین نقاط استان تهران در 24 ساعت آینده هستند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 مرداد 1402 بروزرسانی: 1 مرداد 1402 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1879

به "شمال تهران باران می بارد و جنوب شهر دمای هوا از 40 درجه عبور می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمال تهران باران می بارد و جنوب شهر دمای هوا از 40 درجه عبور می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید