در سفر، اقامتگاهتان را حضوری رزرو نکنید

به گزارش مجله میهن 128، تابه حال به این فکر نموده اید که با همان گوشی که در دست دارید می توانید کیلومترها آن طرف تر و در هر شهری از ایران، ویلا و یا سوئیت رزرو نموده و با خیال راحت سفر کنید؟

در سفر، اقامتگاهتان را حضوری رزرو نکنید

شاید بارها برایتان پیش آمده باشد که به طور مثال قصد سفر به شمال را دارید و با ذوق و شوق فراوان منتظر فرارسیدن تاریخ سفرتان هستید. باروبندیل اتان را جمع می کنید و راه می افتید. پس از ساعت ها رانندگی، وقتی که به مقصد می رسید، خسته به دنبال اجاره ویلا در شمال هستید تا شب را در فضایی دنج و تمیز بگذرانید اما همه چیز طبق برنامه پیش نمی رود! قیمت ها بالاست، ظرفیت واحدهای مناسب تکمیل است، اقامتگاهی که خالیست مورد پسند شما و یا همسفرانتان نیست، قیمت اقامتگاه موردپسندتان بالاست و ده ها مورد دیگر... نهایتا ممکن است واحدی را که مطابق استاندارهایتان نیست رزرو کنید، البته شاید شانس بیاورید و پس از دوندگی های فراوان دقیقا همان واحدی که میخواستید پیدا کنید!

اما با وجود تکنولوژی، روش های رزرو حضوری در حال منسوخ شدن است. اگر به اینترنت دسترسی داشته باشید، طی چند دقیقه می توانید اقامتگاه خود را در هر شهری از ایران انتخاب و رزرو نمایید و سفری بدون استرس آغاز کنید.

برای رزرو آنلاین اقامتگاه ما وبسایت لیدوماتریپ را که بیش از 7 هزار اقامتگاه فعال در بیش از 400 شهر ایران دارد را پیشنهاد می کنیم.

اجاره ویلا کردان به صورت آنلاین، ممکن شد

کردان یکی از روستاهای اطراف کرج است که در آن نه خبری از دود است و نه ترافیک.این منطقه سرسبز و خوش آب و هوا تبدیل به یکی از مقاصد انتها هفته پایتختی ها و اهالی شهرهای نزدیک به کردان شده است.

برای اجاره ویلا در کردان راحت ترین روش رزرو آنلاین است. اینکه می توانید برنامه رزرو اقامتگاه را به صورت آنلاین تنظیم کنید، به این معنیست که می توانید در هر ساعتی از شبانه روز، در خانه و یا محل کار این کار را انجام دهید. حتی زمانی که در راه کردان هستید می توانید با تلفن هوشمند خود اقامتگاه های موجود در این منطقه را مشاهده و رزرو خود را قطعی کنید.

توجه داشته باشید که پیش از رزرو ویلا تمامی تصاویر و مشخصات را به طور کامل مشاهده و مطالعه کنید و نظرات مسافرین قبلی را بخوانید تا با حداکثر اطلاعات و اطمینان کامل رزرو را انجام دهید.

اجاره سوئیت تهران ارزانتر از همواره!

رزرو به صورت حضوری، هزینه های اضافی پنهانی را به شما تحمیل می نماید. به طور مثال به هنگام جستجو برای یافتن اقامتگاه مجبور به پرداخت هزینه حمل و نقل هستید، زمان زیادی را از دست خواهید داد و ممکن است گرفتار دلالان وافراد سودجو شوید و بدون اینکه حتی متوجه شوید قیمتی بالاتر از ارزش واقعی آن اقامتگاه را بپردازید!

اگر به طور مثال به شهری مانند تهران سفر می کنید که ترافیک در آن امان همه را بریده، بهتر است اجاره سوئیت در تهران را از قبل انجام دهید و با رسیدن به تهران، بدون اتلاف وقت خود را به اقامتگاهتان برسانید.

قبل از اجاره اقامتگاه در کیش، از نظرات مسافرین قبلی مطلع شوید

از مزایای اجاره سوئیت در کیش به صورت آنلاین این است که شما می توانید نظرات مسافرین قبلی در خصوص آن اقامتگاه را بخوانید، از احساسات آنها باخبر شوید و پاسخ میزبان (مالک اقامتگاه) به نظرات هر مسافر را مطالعه کنید. واضح است میزبان هایی که به طور مداوم با مسافران در ارتباطند، محبوب تر هستند. این نظرات مانند یک مشاوره واقعی به شما در انتخاب بهتر کمک می رسانند. این در حالیست که در رزرو حضوری این امکان به هیچ وجه برای شما وجود ندارد و شما هیچ اطلاعی ندارید که کسانی که به آن منزل رفت و آمد نموده اند، چه نظر و حسی در خصوص آنجا داشته اند و تنها باید به توضیحات میزبان بسنده کنید.

در پلتفرم لیدوما این قابلیت برای اقامتگاه های تمامی شهرها فعال است.

لیدوماتریپ در بیش از 400 شهر ایران حضور دارد

در دورانی که تکنولوژی به سرعت در حال تغییر و پیشرفت است و سفر نیز جزوی از سبک زندگی مردم شده، رزرو آنلاین اقامتگاه به کاری ترند و کاملا جا افتاده در کشورهای پیشرفته تبدیل شده است. در خارج از ایران از مشهورترین وبسایت های رزرواسیون آنلاین ایربی ان بی است و در داخل ایران نیز وبسایت لیدوماتریپ یکی از معتبرترین وبسایت ها برای رزرو آنلاین ویلا، سوئیت، اقامتگاه بوم گردی، منزل روزانه است که روزانه احتیاج اقامتی مسافران زیادی را برطرف می نماید.

در این وبسایت بیش از 7 هزار اقامتگاه در بیش از 400 شهر ایران ثبت شده است. کاری که لیدوماتریپ انجام می دهد وصل کردن مالکین اقامتگاه ها به مسافرانی است که به دنبال سقفی امن در شهرهای مختلف ایران هستند.

برای رزرو اقامتگاه و آشنایی بیشتر با خدمات لیدوماتریپ به آدرس اینترنتی www.lidomatrip.com مراجعه کنید.

منبع: فرارو
انتشار: 2 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1400 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1174

به "در سفر، اقامتگاهتان را حضوری رزرو نکنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در سفر، اقامتگاهتان را حضوری رزرو نکنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید