اسامی میادین جمع آوری کمک های جشن عاطفه ها اعلام شد

به گزارش مجله میهن 128، مدیرکل کمیته امداد استان تهران، اسامی میادین استقرار خودرو های پست برای جمع آوری کمک های جشن عاطفه ها را گفت.

اسامی میادین جمع آوری کمک های جشن عاطفه ها اعلام شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سید ابوالفضل پرپنچی با اشاره به تفاهمنامه همکاری کمیته امداد با شرکت ملی پست ایران گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی در راستای اجرای جشن ملی عاطفه ها سال جاری به علت همزمانی با ایام ماه محرم و صفر تحت عنوان شورعاطفه ها از 22 شهریور ماه آغاز شده و تا 11 مهر ماه ادامه دارد، برای جمع آوری کمک ها و هدایای تحصیلی مردم به دانش آموزان نیازمند در سال جاری، تفاهم نامه همکاری میان کمیته امداد و شرکت ملی پست ایران منعقد شده است.

وی افزود: در همین زمینه علاوه بر مراکز نیکوکاری و ادارات امداد استان تهران با همراهی و همکاری زحمتکش در اداره کل پست استان تهران کمک ها و هدایای مردم نوعدوست برای اهداء به دانش آموزان نیازمند جمع آوری خواهد شد.

پرپنچی ادامه داد: در سه روز سرانجامی شور عاطفه ها از تاریخ نهم لغایت یازدهم مهرماه با همکاری شرکت پست استان تهران و استقرار خودرو های آن مجموعه که با نصب برچسب همبازی - هدیه ای برای بچه های ایران در میادین و خیابان های اصلی مستقر هستند، نسبت به جمع آوری هدایا، کمک های مردمی و انتقال آن به ادارات امداد اقدام می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اعلام پایگاه های استقرار خودرو های شرکت پست استان تهران شرح داد: خودرو های شرکت پست در 6 پایگاه شهر تهران از جمله میدان دوم تهرانپارس، میدان تجریش، میدان شهر ری (میدان حرم حضرت عبدالعظیم)، سبزه میدان، میدان صادقیه و میدان شهید تهرانی مقدم (کاج سابق) درسعادت آباد استقرار خواهند یافت.

وی گفت: امید است با همراهی مردم نوعدوست همانند سنوات گذشته بتوانیم شرایط مناسبی برای تحصیل آینده سازان کشور به وجود آوریم.

پرپنچی در سرانجام به روش های الکترونیکی به منظور جمع آوری کمک های نقدی برای دانش آموزان نیازمند، اشاره کرد و افزود: مردم نوعدوست می توانند از طریق شماره گیری درگاه های ذیل با تلفن همراه، کمک های نقدی خود را برای تأمین ملزومات آموزشی دانش آموزان نیازمند اهداء کنند.

شماره گیری کد دستوری #0218877

شماره گیری با تلفن ثابت 7355 و درج عدد 16

شماره حساب 2008 -0000 -9979 -6037

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 آبان 1399 بروزرسانی: 13 آبان 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 836

به "اسامی میادین جمع آوری کمک های جشن عاطفه ها اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسامی میادین جمع آوری کمک های جشن عاطفه ها اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید