سری گلکسی A سامسونگ هم شاید 4 آپدیت تازه اندروید را دریافت کند

به گزارش مجله میهن 128، سامسونگ در زمینه آپدیت نرم افزاری روزبه روز بهتر می گردد. این شرکت سال گذشته گفت که بیشتر گوشی ها و تبلت ها از 3 آپدیت اندروید بهره مند خواهند شد. اما در کمال تعجب، در مراسم رونمایی از گوشی های سری گلکسی S22 اعلام شد که این گوشی ها به همراه سری S21، نوترین گوشی های تاشو و تبلت های سری S8 به مدت 4 سال آپدیت اندروید را دریافت می نمایند. حالا بر اساس یک مدرک نو، به نظر می رسد حداقل تعدادی از گوشی های سری گلکسی A هم مشمول این قانون نو خواهند بود.

سری گلکسی A سامسونگ هم شاید 4 آپدیت تازه اندروید را دریافت کند

اگرچه در بیانیه ای که سامسونگ برای رسانه های آمریکایی منتشر نموده به چنین چیزی اشاره ای نشده است، اما در بیانیه منتشر شده از طرف نمایندگی سامسونگ در هلند به این موضوع پرداخته شده است. طبق این بیانیه، تعدادی از گوشی های سری گلکسی A از سیاست تازه سامسونگ برای به روزرسانی بهره مند می شوند. اگر این موضوع صحت داشته باشد، رضایت کاربران گوشی های فوق به طور قابل توجهی افزایش پیدا خواهد نمود.

سامسونگ هنوز از گوشی های گلکسی A53 و A73 رونمایی ننموده که مهم ترین مدل های سری گلکسی A محسوب می شوند. البته این دو گوشی گران ترین مدل های این خانواده به حساب نمی آیند. ضمناً با توجه به اینکه در حال حاضر فقط تعدادی گوشی رده بالا و گران قیمت از قانون تازه سامسونگ بهره می برند، شاید سامسونگ دو گوشی فوق را در فهرست گوشی های با قابلیت دریافت 4 نسخه تازه اندروید قرار ندهد.

با این حال نسل های قبلی A53 در کشورهای مختلف هواداران بسیار زیادی دارند و اگر سامسونگ سیاست تازه خود را برای این گوشی هم ارائه کند، احتمالا آمار فروش آن بیش از پیش افزایش پیدا می نماید. البته هنوز هیچ چیزی به طور قطعی اعلام نشده و اگر سامسونگ واقعا در پی انجام این کار باشد، احتمالا طی هفته های آینده گزارش های بیشتری درباره این موضوع منتشر می گردد.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 خرداد 1401 بروزرسانی: 18 خرداد 1401 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1666

به "سری گلکسی A سامسونگ هم شاید 4 آپدیت تازه اندروید را دریافت کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سری گلکسی A سامسونگ هم شاید 4 آپدیت تازه اندروید را دریافت کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید