رندر مطبوعاتی گلکسی M51 لو رفت

به گزارش مجله میهن 128، به نظر می رسد به تاریخ عرضه گوشی گلکسی M51 نزدیک شده ایم چرا که در روزهای اخیر بارها شاهد حضور این محصول با شماره مدل SM-M515F در خبرهای مختلف بودیم. به تازگی نیز رندر مطبوعاتی گلکسی M51 لو رفته که به لطف آن می توانیم محصول جدید را از زوایای مختلف مشاهده کنیم.

رندر مطبوعاتی گلکسی M51 لو رفت

گلکسی M51 از لحاظ ظاهر شباهت بسیار زیادی به گلکسی A71 دارد. بارها به این موضوع اشاره نموده ایم که M51 به جز یک سری موارد جزئی، کاملا شبیه به A71 است. شاید اگر گفته نمی شد تصاویر منتشر شده مربوط به این گوشی است، به سختی می توانستیم بین این دو گوشی تمایز قائل شویم.

گلکسی M51 برخلاف آنچه که پیش تر در رابطه با آن می دانستیم، از دوربین سلفی در وسط نمایشگر بهره می برد. شایعاتی که در گذشته منتشر شده بود از حضور این دوربین در قسمت چپ خبر داده بودند اما به نظر می رسد این چنین نیست. روی پنل پشتی نیز همان ماژول آشنای میان رده های جدید سامسونگ را شاهد هستیم که چهار دوربین در آن به شکل L تعبیه شده اند.

از تفاوت های این محصول با گلکسی A71 می توان به اسکنر اثر انگشت اشاره نمود که به جای قرارگیری در صفحه، با کلید پاور در بغل گوشی ادغام شده و بنابراین سرعت و دقت بیشتری هم خواهد داشت.

  • سامسونگ گلکسی M51 گواهی بلوتوث دریافت کرد؛ رونمایی تا دو ماه دیگر

ادغام شدن حسگر اثر انگشت با کلید پاور می تواند به این معنا باشد که نمایشگر به کار رفته در این گوشی از نوع LCD است. زمانی که قرار بود سامسونگ از گلکسی M41 رونمایی کند، شنیده بودیم این محصول اولین گوشی خواهد بود که از نمایشگر OLED ساخته شده توسط شرکتی غیر از سامسونگ بهره می برد. حال که M51 جایگزین این گوشی شده، به نظر می رسد بخش دوم این ادعا درست بوده ولی نمایشگر قرار است LCD باشد. قرارگیری حسگر زیر نمایشگرهای LCD ممکن نیست.

بدیهی است گلکسی M51 از نمایشگری تخت بهره می برد و حواشی کمی هم آن را احاطه می نمایند. بخش زیرین مانند تمام گوشی های دیگر، حاشیه های ضخیم تری دارد اما به طور کلی نمای گوشی زیباست. متأسفانه تصویری از نمای زیر گوشی در اختیار نداریم اما می توانیم بگوییم یک بلندگو، پورت USB-C و جک 3.5 میلی متری در آن قسمت حضور دارند.

بخش فوق العاده و خاص این محصول، منبع تغذیه ای آن است که نه تنها آن را از گلکسی A71 بلکه از تمامی گوشی های حال حاضر متمایز می نماید. سامسونگ برای تغذیه این گوشی از یک باتری غول پیکر 7000 میلی آمپر ساعتی استفاده نموده که به وسیله یک شارژر سریع 25 واتی شارژ می گردد. این باتری مسلما آن قدر عظیم هست که بتواند به راحتی تا دو روز شما را همراهی کند. در واقع گلکسی M51 را باید یک پاور بانک با قابلیت تماس در نظر گرفت!

  • گلکسی M51 با باتری 7000 میلی آمپر ساعتی راهی بازار می گردد

طبق آخرین خبری که در رابطه با قابلیت سخت افزاری M51 منتشر شده، می دانیم قلب تپنده این گوشی را یک پردازنده اسنپدراگون 730 تشکیل می دهد که 8 گیگابایت حافظه رم نیز آن را همراهی می نماید. همچنین گفته شده در بخش دوربین، شاهد یک سنسور 64 مگاپیکسلی اصلی هستیم که به احتمال بسیار فراوان یک دوربین فوق عریض، ماکرو و سنجش عمق آن را همراهی خواهند کرد.

نکته قابل تأمل این است که همین منبع که اطلاعات سخت افزاری گلکسی M51 را فاش نموده، تصاویری از آن را نیز منتشر کرد که در آن شاهد قرارگیری دوربین سلفی در سمت چپ نمایشگر و لوگوی سامسونگ در مرکز پنل پشتی بودیم. در حالی که رندر مطبوعاتی رسمی گلکسی M51 طراحی متفاوتی را نشان می دهد. با این حال این تنها خبری است که در رابطه با سخت افزار این گوشی در اختیار داریم و فعلا باید به همین منبع اطمینان کنیم.

به گفته بعضی از افشاگران، سامسونگ نیمه دوم ماه سپتامبر را به عنوان تاریخ معرفی گلکسی M51 در نظر گرفته (25 شهریور 10 مهر). همچنین به نظر می رسد این گوشی ابتدا در بازار هند و با قیمت حدودا 330-400 دلار به فروش برسد.

  • گلکسی M51 با شارژر سریع 25 واتی در لیست FCC دیده شد

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 مهر 1399 بروزرسانی: 23 مهر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 797

به "رندر مطبوعاتی گلکسی M51 لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندر مطبوعاتی گلکسی M51 لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید