دومین جلسه ستاد خدمات سفرهای نوروزی در کرمانشاه برگزار گردید

به گزارش مجله میهن 128، دومین جلسه ستاد خدمات سفرهای نوروزی استان کرمانشاه به ریاست استاندار و با حضور دستگاه های خدمات رسان برگزار گردید.

دومین جلسه ستاد خدمات سفرهای نوروزی در کرمانشاه برگزار گردید

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه، عصر روز سه شنبه 17 اسفندماه دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی استان کرمانشاه به ریاست استاندار کرمانشاه، با حضور معاونان استاندار، مسئولان دستگاه های عضو ستاد خدمات فرمانداران استان در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار گردید.

جبار گوهری در این جلسه، اظهار کرد: با توجه به شرایط موجود و آزاد بودن سفر، پیش بینی می گردد با حضور گسترده گردشگران نوروزی در استان روبرو شویم.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه، اضافه کرد: با صدور احکام کمیته های اجرایی و ابلاغ روسای ستادهای شهرستان اقدامات لازم برای شکل گیری فرایند اجرایی ستاد خدمات سفر در استان اجرا شده است.

او اضافه کرد: در بیست روز گذشته جلسات ستاد خدمات سفر در همه شهرستان های استان برگزار گردیده و با ابلاغ توضیح وظایف دستگاه ها، تمهیدات لازم در دستور کار قرار گرفته است.

گوهری گفت: تیم های نظارتی در سطح استان کار بازدید از تاسیسات گردشگری را با جدیت و به صورت ویژه آغاز نموده اند و مرحله اول بازدیدها در چند روز آینده تکمیل می گردد.

او ادامه داد: سامان دهی مبادی ورودی و خروجی شهرها، نصب تابلوها و بیلبوردهای بین شهری وشهری به وسیله شهرداری و اداره راهداری، برپایی نوروزگاه ها در فضای باز، اجرای مانور ستاد خدمات سفر و برپایی نمایشگاه های صنایع ستی در کنار آثار تاریخی و در فضای باز از جمله اقداماتی است که در دستور کار ستاد خدمات سفر استان قرار گرفته است.

دبیر اجرایی ستاد خدمات سفر استان کرمانشاه گفت: خوشبختانه آمادگی مناسبی در سطح استان در میان دستگاه های اجرایی وجود دارد که با برپایی مانور ستاد خدمات سفر در 23 اسفندماه این آمادگی به نمایش گذاشته می گردد.

او بعلاوه از برگزاری برنامه اجرای آیین های نوروزی در استان در 25 اسفندماه اطلاع داد و گفت: این برنامه نیز با همکاری سازمان یونسکو در کرمانشاه با حضور عموم مردم برگزار می گردد.

بعلاوه در این جلسه معاون گردشگری استان کرمانشاه نیز گزارشی از اقدامات اجرا شده در ستاد اجرایی خدمات سفر استان ارائه کرد.

روسای کمیته های ده گانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان نیز گزارش های از اقدامات اجرا شده و برنامه های پیش رو ارائه کردند.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 20 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1644

به "دومین جلسه ستاد خدمات سفرهای نوروزی در کرمانشاه برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین جلسه ستاد خدمات سفرهای نوروزی در کرمانشاه برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید