خبرنگاران مدیریت باشگاه فوتبال شهرخودرو تغییر کرد

به گزارش مجله میهن 128، مشهد-خبرنگاران- باشگاه فوتبال شهر خودرو خراسان امروز 14 بهمن از انتصاب جواد وطنخواه به عنوان سرپرست این باشگاه از سوی هیات مدیره آن خبر داد.

خبرنگاران مدیریت باشگاه فوتبال شهرخودرو تغییر کرد

بر این اساس وطنخواه که از مدیران باسابقه باشگاه و تیم فوتبال مشهدی شهرخودرو به شمار می رود از روز سه شنبه سکان مدیریت این مجموعه فرهنگی ورزشی را بر عهده گرفت.

این در حالی است که جواد طاری بخش سخنگوی باشگاه فوتبال شهرخودرو دیروز در پی نشر خبری در فضای مجازی مبنی بر بازداشت برخی از مسوولان این باشگاه ورزشی، به خبرنگار خبرنگاران گفت: اعضا هیات مدیره باشگاه به محاکم قضایی احضار نشده و پرونده ای ندارند لذا مطالب مطرح شده در برخی رسانه ها ارتباطی با باشگاه شهرخودرو ندارد.

همچنین انتصاب جدید در باشگاه شهرخودرو در حالی صورت گرفت که مسوولان آن توضیحی در خصوص دلیل کناره گیری فرهاد حمیداوی از مدیریت باشگاه ارائه نکرده اند.

یکی از مسوولان باشگاه ورزشی شهرخودرو که خواست نامش ذکر نشود امروز در گفتگو با خبرنگار خبرنگاران تنها دلیل مشخص سرپرست برای این باشگاه را اتفاقات پیش آمده برای حمیداوی عنوان کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی نیز دیروز 13 بهمن در گفتگو با رسانه ها از بازداشت یکی از مدیران باشگاه شهرخودرو خبر داده بود.

محمدحسین درودی اضافه کرد: در پی وصول شکایاتی مبنی بر عدم ایفای تعهد این مجموعه در قبال مشتریان خود، دادستانی با توجه به اهمیت موضوع وارد عمل شده است.

این رخدادها در حالی رقم خورده اند که تیم فوتبال لیگ برتری شهرخودرو به عنوان میزبان برای دیدار عصر پنجشبه 16 بهمن ماه جاری در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد مقابل تیم فوتبال مس رفسنجان د رحال کسب آمادگی است.

هم اینک نماینده خراسان رضوی در لیگ برتر فوتبال، با 13 امتیاز در کنار تیم آلومینیوم اراک جایگاه نهم جدول این لیگ کشوری را در اختیار دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 اسفند 1399 بروزرسانی: 18 اسفند 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1085

به "خبرنگاران مدیریت باشگاه فوتبال شهرخودرو تغییر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مدیریت باشگاه فوتبال شهرخودرو تغییر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید