خبرنگاران شهردار مسکو: افراد بالای 65 سال اجازه خروج از خانه ندارند

به گزارش مجله میهن 128، مسکو - خبرنگاران - شهردار مسکو اعلام نموده است که از روز پنجشنبه افراد بالای 65 سال اجازه خروج از خانه را ندارند و باید به رژیم قرنطینه برای مقابله با کرونا بپیوندند.

خبرنگاران شهردار مسکو: افراد بالای 65 سال اجازه خروج از خانه ندارند

جهت دریافت خدمات بازسازی خانه کوچک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگاران به نقل از کامرسانت، سرگئی سابیانین با بیان این فرمان گفت: این اقدام برای کاهش خطر رسیدن آلودگی به آسیب پذیر ترین شهروندان مسکو اتخاذ شده است.

وی اضافه نمود: از افراد مسن و دارندگان بیماری های زمینه ای می خواهم از هیچ مکان عمومی بازدید نکنند. ضمن اینکه به آنها مبلغ چهار هزار روبل پرداخت می گردد تا هزینه هایی را که ممکن است در رابطه با رژیم خود انزوایی ایجاد گردد، جبران کنم.

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، اپراتورهای تلفن همراه مسکو نیز موظف شدند تلفن ها و اینترنت افراد مسن یا دارای بیماری مزمن را قطع نکنند و جریمه های دیرکرد برای مسکن و خدمات عمومی نیز به طور موقت لغو شده است.

میخاییل میشوستین نخست وزیر روسیه به تازگی گفته است: تعداد موارد ابتلا به ویروس کرونا در این کشور به 438 مورد افزایش یافته است.

به گفته رئیس دولت، طی 24 ساعت گذشته 71 مورد جدید از ابتلا در این کشور ثبت شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 428

به "خبرنگاران شهردار مسکو: افراد بالای 65 سال اجازه خروج از خانه ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شهردار مسکو: افراد بالای 65 سال اجازه خروج از خانه ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید