حرفه ای ترین ربات قهوه چی دنیا معرفی گردید

به گزارش مجله میهن 128، یک شرکت رباتیک چینی (OrionStar) نوعی ربات هوشمند طراحی نموده است که می تواند تمامی وظایف انسان هایی را که به عنوان باریستا کار می نمایند، به طور کامل اجرا کند.

حرفه ای ترین ربات قهوه چی دنیا معرفی گردید

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این ربات هوشمند تمامی تکنیک های دم کردن قهوه حرفه ای را در سطح عالی شبیه سازی می نماید و طعم درجه یک هر فنجان قهوه را نیز تضمین می نماید.

جالب است بدانید این ربات هوشمند برای یادگیری تکنیک های مذکور حدود 3 هزار ساعت به وسیله هوش مصنوعی آموزش دیده است و 3 هزار ساعت نیز صرف آزمایش بازوی رباتیک و آموزش سیستم بصری ین ربات شده است.

طبق اخبار منتشر شده توسط شرکت سازنده، از ویژگی های اصلی این ربات می توان به یک دوربین با عمق RGB اشاره نمود که امکان نظارت بر بازو های ربات و همچنین شرایط فراوری نوشیدنی را فراهم می نماید. یک نشانگر نور نیز شرایط کار ربات را تسهیل می نماید و باوی اتوماتیک و خود تنظیم رباتیک نیز برای حرکت دادن اجسام یاری می نماید.

از ویژگی های ایمنی این ربات می توان به خاموش شدن اضطراری، سیستم تشخیص ضد برخورد و مرز های ایمنی الکترونیکی برای جلوگیری از حوادث در محیط کار اشاره نمود.

در همین حال امکان برنامه ریزی دقیق ربات بر حسب محیط کار نیز وجود دارد. مدیرعامل شرکت سازنده این ربات: لیانگ سو در این خصوص گفت: این ربات می تواند هر 3 دقیقه یک نوشیدنی تازه از فراورده های قهوه را فراوری نموده و 7 ساعت پیاپی روزانه نیز کار کند.

منبع: انتخاب
انتشار: 25 آبان 1399 بروزرسانی: 25 آبان 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 862

به "حرفه ای ترین ربات قهوه چی دنیا معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حرفه ای ترین ربات قهوه چی دنیا معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید