جلوگیری از به سفر رفتن افراد مبتلا به کرونا

به گزارش مجله میهن 128، تهران (پانا)-وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد از امروز کلیه مسافرین هواپیما و قطار بین شهری با بانک اطلاعاتی مبتلایان به ⁧‫کرونا‬⁩ تطابق داده می شوند و از جابجایی افراد مبتلا جلوگیری می گردد.

جلوگیری از به سفر رفتن افراد مبتلا به کرونا

محمدجواد آذری جهرمی -وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- در توییتر نوشت: تحلیل های ما نشان می دهد طی دو روز اخیر، هشت درصد افزایش در سفرهای بین استانی داشته ایم. بیشترین مسافر ورودی را استان های البرز، تهران و مازندران داشته اند که استان مازندران، مسافر خروجی کمتری دارد و نشان می دهد بسیاری برای سفر تفریحی و اقامت به آن جا می فرایند. (290هزارنفر در 29 آبان)

وی همچنین اعلام نمود: با همکاری خوب وزارت بهداشت و وزارت راه بر بستر ⁧‫دولت الکترونیکی‬⁩، از امروز کلیه مسافرین هواپیما و قطار بین شهری با بانک اطلاعاتی مبتلایان به ⁧‫کرونا‬⁩ تطابق داده می شوند و از جابجایی افرادی که مبتلایند جلوگیری می گردد. چند مبتلا امروز از فرودگاه بازگردانده شدند. اتوبوس ها هم از سه شنبه.

آذری جهرمی درباره فعالیت تاکسی های اینترنتی نیز اعلام کرد: تپسی و اسنپ هم با اتصال به ⁧‫دولت الکترونیکی‬⁩، آنالیز رانندگان خود با بانک اطلاعاتی مبتلایان به ⁧‫کرونا‬⁩ را شروع کردند. حساب کاربری چند صد راننده مبتلا معلق شد. سایر تاکسی های اینترنتی هم در این هفته موظفند به دولت الکترونیکی متصل شوند. برای رانندگان مبتلا هم بسته حمایتی خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 1 دی 1399 بروزرسانی: 1 دی 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 937

به "جلوگیری از به سفر رفتن افراد مبتلا به کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلوگیری از به سفر رفتن افراد مبتلا به کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید