جزییات بیمه زائران کاروان های سازمان حج و زیارت

به گزارش مجله میهن 128، محمدی گفت: تمامی زائرانی که با کاروان های تحت نظارت سازمان حج و زیارت به عتبات عالیات اعزام می شوند مشمول بیمه با قیمت مناسب هستند.

جزییات بیمه زائران کاروان های سازمان حج و زیارت

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، مدیر کل دفتر برنامه ریزی اعزام زائران عتبات عالیات گفت: یکی از دلایل تفاوت قیمت زائران تحت نظارت سازمان حج و زیارت با زائران کاروان های آزاد بر همین موضوعات مربوط به بیمه کامل، خدمات درمانی، امنیت و خدمات دقیق اجرایی باشد که این مهم در کاروان های تحت نظارت سازمان مورد توجه قرار گرفته است.

به گفته محمدی مدت پوشش بیمه ای از ساعت صفر بامداد دو روز قبل از خروج از کشور شروع و تا ساعت 24 سه روز پس از بازگشت به کشور ادامه دارد.

قرارداد بیمه زائران عتبات عالیات برای فوت به هر دلیل 500 میلیون ریال، برای فوت در اثر حادثه 2 میلیارد و 500 میلیون ریال، برای هزینه بیمارستانی تا سقف 500 میلیون ریال، برای هزینه درمان سرپایی تا سقف 50 میلیون ریال، برای نقص عضو دائم (کلی و جزیی) تا سقف 3 میلیارد ریال، برای خسارت بار زائر در هنگام رفت تا سقف 5 میلیون ریال، برای خسارت بار زائر در هنگام برگشت تا سقف 15 میلیون ریال پرداخت خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1649

به "جزییات بیمه زائران کاروان های سازمان حج و زیارت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزییات بیمه زائران کاروان های سازمان حج و زیارت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید