جزیره سنتورینی یونان ، تماشایی ترین غروب جهان (تور ارزان یونان)

به گزارش مجله میهن 128، جزیره سنتورینی یونان (Santorini) جزیره ای زیبا در دریای اژه ست که در گذشته با نام ترا (Thera) شناخته می شده. این جزیره در 200 کیلومتری جنوب یونان واقع شده و به جامانده یک دهانه آتشفشانی ست که حدود 15 هزار نفر جمعیت داره و مهمترین درآمدش از گردشگرانی که از جزیره تماشا می نمایند.

جزیره سنتورینی یونان ، تماشایی ترین غروب جهان (تور ارزان یونان)

سفر با تور ارزان یونان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

سنتورینی یونان

جزیره سنتورینی یونان ترکیبی از صخره های سربه فلک کشیده و آبهای نیلی و روستاهای سفیده که همه این زیبایی ها اون رو به یه جای ایده آل برای استراحت به ویژه در تابستان تبدیل نموده. خانه های سفید با گنبدهای آبی که بر روی صخره های شیب دار ساخته شدن و راههای تنگ و باریک از جاذبه های تماشای این جزیره هستن. هرچند که تعداد بسیار زیاد جهانگرد ها باعث میشه جاده های این جزیره مسدود بشه و نتونین به راحتی تو رستوران ها جای خالی پیدا کنین و البته تابستان ها انتظار قیمت های مناسب هم نداشته باشین! بهار هم زمان خوبیه که از سنتورینی تماشا کنین وقتی که گلهای وحشی این جزیره رو دوست داشتنی تر می کنن و فقط اینکه آب دریا هنوز به میزان ای گرم نیست که به راحتی بتونین شنا کنین.سانتورینی یکی از رمانتیک ترین جاهای جهان مخصوصا مقصدی برای زوج هاست که از سراسر جهان به این جزیره زیبا سفر می کنن. می تونین در حالیکه بر روی لبه یک آتشفشان فعال در وسط دریا نشستین از تماشا زیبایی آبهای بسیار شفاف و تمیز اون لذت ببرین و غرق تماشای غروب معروف سنتورینی بشین، غروبی که مثل یه تابلوی بی نظیر نقاشی شما رو مسحور خودش می کنه.

به علت شرایط آب و هوایی و بومی این منطقه و بخصوص خاک آتشفشانی اون، سنتورینی محصولات خاص و با ارزشی داره که معروفترین اونها گوجه های گیلاسی این جزیره ست، گوجه های بسیار خوشمزه و شیرین که رنگ قرمز تندی دارن و ملون هایی با طعم شیرینی که هیچ جای دیگه جهان نمی شه مزه کرد.سنتورینی با ویژگی ها و تماشای های خاصش یکی از جاهاییه که به پیشنهاد خیلی ها باید قبل از مرگ حتما یک بار دید!

منبع: همگردی
انتشار: 16 دی 1401 بروزرسانی: 16 دی 1401 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1795

به "جزیره سنتورینی یونان ، تماشایی ترین غروب جهان (تور ارزان یونان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزیره سنتورینی یونان ، تماشایی ترین غروب جهان (تور ارزان یونان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید