جزئیات اجرای فرصت مطالعاتی اساتید در صنایع، هزار ظرفیت شناسایی شد

به گزارش مجله میهن 128، مدیر دفتر ارتباط با صنعت وزارت علوم گفت: طرح فرصت مطالعاتی 6 ماهه اساتید در صنایع از ابتدای سال تحصیلی جاری به صورت تشویقی برای اساتید قدیمی و به صورت الزامی برای اساتید جدید اجرایی شده است.

جزئیات اجرای فرصت مطالعاتی اساتید در صنایع، هزار ظرفیت شناسایی شد

محمد سعید سیف مدیر دفتر ارتباط با صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت گو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، در پاسخ به این سوال که آیا شرایط برای اجرای طرح فرصت مطالعاتی 6 ماهه اعضای هیأت علمی جوان در صنایع فراهم شده است، گفت: این طرح از ابتدای سال تحصیلی سال جاری اجرایی شده است و برای اساتید قدیمی تر تشویقی و برای اساتید جدید الزامی است.

هزار ظرفیت در صنایع برای حضور اساتید شناسایی شد

وی ادامه داد: از ابتدای سال برای اجرایی شدن این طرح با سازمان ها وزارتخانه های مختلفی تفاهم نامه امضا نموده ایم که فرصت های موجود را شناسایی و ظرفیت ها را اعلام نمایند که خوشبختانه تاکنون در نتیجه تفاهم با 5 وزارتخانه بیش از هزار ظرفیت شناسایی شده است.

سیف شرح داد: به این معنا که هزار عنوان موضوع و محل برای کار اساتید معین شده است؛ البته از سوی دیگر اساتید هم باید به موضوعات علاقمند باشند و بتوانند به موضوعات بپردازند و جایابی شوند و به صنایع بروند.

آمار اساتیدی که به فرصت مطالعاتی رفته اند هنوز احصا نشده است

وی در پاسخ به این سوال که چه تعداد عضو هیأت علمی به فرصت مطالعاتی 6 ماهه در صنایع رفته اند، گفت: هنوز آماری در این باره احصا نشده است اما این طرح از ابتدای مهر سال جاری آغاز شده است و تعدادی از اساتید هم در صنایع حضور پیدا نموده اند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 24 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 177

به "جزئیات اجرای فرصت مطالعاتی اساتید در صنایع، هزار ظرفیت شناسایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات اجرای فرصت مطالعاتی اساتید در صنایع، هزار ظرفیت شناسایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید