تصمیم تازه یحیی برای پرسپولیس؛ تغییر تازه در راه است؟

به گزارش مجله میهن 128، این احتمال وجود دارد که یحیی گل محمدی شاگردانش را با تغییر سیستم راهی میدان مسابقه با نساجی کرده و سرخ پوشان به جای سیستم 2-4-4 با آرایش 2-5-3 راهی میدان شوند. پرسپولیس که در نیم فصل اول و در بازی با گل گهر یک نیمه با این سیستم بازی کرد و بلافاصله در نیمه دوم به همان سیستم همیشگی اش برگشت در برخی بازی ها دست به تغییر سیستم زده، اما پس از بازی با گل گهر دیگر از ابتدا با دفاع سه نفره بازی نکرده است.

تصمیم تازه یحیی برای پرسپولیس؛ تغییر تازه در راه است؟

اخراج مهدی شیری در بازی با فولاد باعث شد تا کادرفنی پرسپولیس دست به 5 تعویض زده و با حضور هم زمان علی نعمتی، فرشاد فرجی و هنانوف سیستم تیم را به دفاع سه نفره تغییر دهد. تدبیری که اگرچه با گل و پیروزی برای این تیم همراه نبود، اما با وجود 10 نفره شدن پرسپولیس باعث ایجاد چند موقعیت روی دروازه تیم فولاد شد.

همین موضوع باعث شده تا خبر هایی در مورد تغییر سیستم پرسپولیس در بازی با نساجی به گوش برسد. به هرحال مهدی شیری همچنان غایب است و صفروف نیز هنوز نتوانسته اعتماد کادرفنی را برای حضور در پست دفاع راست جلب کند. طبق نظر گل محمدی و مطهری صفروف وینگ بک بهتری است و می تواند در آرایش 2-5-3 بهتر بازی کند. به ویژه این که هنانوف را نیز پشت سر خود می بیند.

حال باید منتظر بود و دید سرخ ها مقابل نساجی با چه سیستمی بازی می کنند. دفاع سه نفره یا همان آرایش 4 نفره آشنای گل محمدی.

طرفداری

منبع: فرارو
انتشار: 14 خرداد 1401 بروزرسانی: 14 خرداد 1401 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1661

به "تصمیم تازه یحیی برای پرسپولیس؛ تغییر تازه در راه است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم تازه یحیی برای پرسپولیس؛ تغییر تازه در راه است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید