بهره برداری از طرح توسعه فراوری کنتورهای هوشمند در شهرک صنعتی خیام شهرستان زبرخان

به گزارش مجله میهن 128، خبرگزاری خبرنگاران- طرح توسعه فراوری کنتورهای هوشمند، حکمرانی آب-مدیریت منابع آب در شهرک صنعتی خیام زبرخان با حضور فرماندار و مسئولین استان وشهرستان به بهره برداری رسید.

بهره برداری از طرح توسعه فراوری کنتورهای هوشمند در شهرک صنعتی خیام شهرستان زبرخان

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در نیشابور ، این طرح به همت نیروهای جوان و نخبه بومی در قالب شرکت دانش بنیان پویاک و با حمایت و مشارکت آستان قدس رضوی به بهره برداری رسیده است.

محصول این شرکت دانش بنیان با هدف تامین بخشی از ابزار دقیق مورد احتیاج صنعت آب به مرحله فراوری انبوه رسیده و قادر است به صورت هوشمند فرامین مدیریت مصرف آب را جهت جلوگیری از اضافه برداشت و دستکاری با ارتباط با کنتور فهام یا سیستم قطع کن، اعمال نماید.

این شرکت دانش بنیان تنها فراوری کننده کنتورهای هوشمند در شمال و شمال شرق کشور و جزو سه شرکت فراوری کننده این محصول در ایران است که مزیت آن نسبت به شرکت های مشابه، استفاده از توان بومی در فراوری قطعات و کنترل مراحل مختلف فراوری تا محصول نهایی به وسیله این متخصصین می باشد.

با افتتاح این شرکت، حدود 60 نیروی جوان و متخصص مشغول به کار شده و سالیانه بیش از 10 هزار کنتور هوشمند به وسیله این متخصصین بومی، فراوری می شود.

با فراوری این کنتورهای هوشمند سالیانه 10 میلیون دلار صرفه جویی ارزی، عاید کشور می شود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 18 بهمن 1400 بروزرسانی: 18 بهمن 1400 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1557

به "بهره برداری از طرح توسعه فراوری کنتورهای هوشمند در شهرک صنعتی خیام شهرستان زبرخان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از طرح توسعه فراوری کنتورهای هوشمند در شهرک صنعتی خیام شهرستان زبرخان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید