تور یونان: برترین رستوران های حلال آتن، یونان

به گزارش مجله میهن 128، آتن، شهر محبوب جهانگرد ها و پر از جاذبه های گردشگری و تاریخی مجذوب کننده است. غذا خوردن در رستوران های بی نظیر آتن، لذتی است که نباید از دست بدهید.

تور یونان: برترین رستوران های حلال آتن، یونان

سفر با تور یونان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

آتن، مثل بسیاری از شهرهای توریستی دنیا، رستوران های زیادی دارد و برای پیدا کردن رستوران های حلال آتن، ناامید نمی شوید. در رستوران های آتن می توانید برترین غذاها از گوشه و کنار دنیا را امتحان کنید. در اطراف مرکز شهر، رستوران های حلال آتن را می بینید که در آن ها، غذاهایی از نقاط مختلف دنیا سرو می گردد.

آتن مرکز یونان، واقع در قاره اروپا است. این شهر که بزرگترین شهر یونان به شمار می رود، از نظر تاریخی، یکی از قدیمی ترین شهرهای دنیا محسوب می گردد و از نظر مالی، امروزه یکی از بزرگترین مراکز مالی در جنوب اروپا است. جاذبه های تاریخی و فرهنگی آتن، این شهر را به یکی از مقاصد ارزشمند گردشگری تبدیل نموده اند و تور آتن یکی از پرفروش ترین تورهای دنیا به شمار می رود.

وجه اشتراک همه غذاها و رستوران های این لیست این است که برای تهیه آنها از مواد غذایی و گوشت حلال استفاده می گردد. بنابراین با خیال راحت می توانید از بین غذاهای منو، هر کدام را که دوست داشتید سفارش دهید.

بیشتر رستوران های این لیست را رستوران های خاورمیانه ای و هندی تشکیل می دهند. گرچه این رستوران ها خود را به عنوان رستوران حلال معرفی و تبلیغ نموده اند ولی برای اطمینان بیشتر، قبل از سفارش غذا از پیشخدمت هدایت بگیرید.

رستوران هندی Namaste

رستوران هندی Namaste یکی از محبوب ترین رستوران های هندی شهر است. در منوی رستوران غذاهای سنتی و مشهور هندی پیدا می گردد که حتما نام آنها را شنیده اید غذاهایی مثل بریانی یا کاری مرغ. انواع سمبوسه های گیاهی و غذها و پیش غذاهای لذیذ در منوی رستوان وجود دارد. منوی رستوران علاوه بر غذاهای گوشتی، پر از غذاهای گیاهی است.

رستوران Indian Chef

رستوران Indian Chef فاصله کمی تا رستوران Namaste دارد. این رستوران یک انتخاب عالی دیگر برای علاقه مندان به غذاهای اصیل هندی است. این رستوران، فضایی بی تکلف دارد و سرویس دهی در آن محبت آمیز است. غذاهای این رستوران، عطر و طعم غذاهای خانگی دارند. انتخاب کردن یک غذا از بین منوی مفصل و متنوع این رستوران، کار سختی است. می توانید با غذاهای شناخته شده تر آغاز کنید. انواع غذای گیاهی هم در منو وجود دارد. غذاهای گیاهی این رستوران، تنوع زیادی دارند و با برترین و تازه ترین مواد غذایی تهیه می شوند. در عین حال که غذاهای سالمی هستند، عطر و طعم بی نظیری دارند.

رستوران O Thanasis

رستوران O Thanasis یک رستوران بزرگ است که کباب هایی لذیذ با قیمت های خوب سرو می نماید. تخصص اصلی این رستوران در ارائه کباب ها و گوشت های گریل شده است. انواع گوشت های بریان را با انواع سبزیجات و نان تازه پیتا سرو می نمایند. انواع کباب و غذای لذیذ به خصوص انواع غذاهای یونانی در منو پیدا می گردد و منوی آن به قدری متنوع است که برای انتخاب غذا، باید مدت ها وقت بگذارید. حتما قبل از سفارش غذا، از پیشخدمت در خصوص حلال بدن گوشت آن پرس و جو کنید چون این رستوران به غیر از غذای حلال، غذاهای دیگری هم دارد.

رستوران Sara Iraqi

رستوران Sara Iraqi برترین رستوران برای کسانی است که می خواهند غذاهای مدیترانه ای را در آتن امتحان نمایند. این رستوران غذاهای متنوعی دارد و یکی از محبوب ترین غذاهای منو، بریانی است. وعده های غذایی این رستوران بسیار مفصل است و حجم زیادی دارد و ارزش هزینه کردن دارد.

رستوران فست فود Spicy

آشپزی آسیایی به داشتن ادویه های زیاد معروف است. به همین علت مسافران آسیایی معمولا در سفرهای خارجی به اروپا گاهی ترجیح می دهند که غذاهای پرادویه تر بخورند. اگر شما هم یکی از این دسته افراد هستید، رستوران فست فود Spicy را امتحان کنید. در این رستوران غذاهای پاکستانی با تاثیر از آشپزی هندی و یونانی سرو می گردد. سمبوسه های این رستوران را حتما باید امتحان کنید.

رستوران Pak Taka Tak

رستوران Pak Taka Tak یک رستوران کوچک هندی پاکستانی است که فقط چند قدم از مرکز شهر فاصله دارد. با وجود کوچک بودن، ارزش هزینه کردن دارد چون غذاهایی عالی و باکیفیت با قیمت های ارزان دارد. منوی رستوران متنوع است و هر غذایی که از بین غذاهای آن انتخاب کنید، شما را راضی می نماید. انواع غذاهای لذیذ و اصیل هندی و پاکستانی با برترین طعم و کیفیت در این رستوران سرو می گردد.

رستوران The Indian Kitchen

رستوران The Indian Kitchen یکی دیگر از رستوران های هندی شهر آتن است که طبق نظرسنجی های اینترنتی به عنوان برترین رستوران هندی آتن شناخته می گردد. گوشت مرغ و گوسفندی که در تهیه غذاهای این رستوران مورد استفاده قرار می گیرد، حلال است. بنابراین موقع انتخاب غذا دقت کنید که غذای مورد نظر با گوشت مرغ و گوسفند تهیه شده باشد چون در منوی رستوران، انواع غذا با گوشت های دیگر هم وجود دارد. انواع غذاهای سنتی منطقه پنجاب را می توانید اینجا نوش جان کنید. همراه غذاها، نان ای محلی و پنیر فتای سنتی سرو می گردد که حتما باید امتحان کنید.

منبع: کجارو / tripzilla.com
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1616

به "تور یونان: برترین رستوران های حلال آتن، یونان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور یونان: برترین رستوران های حلال آتن، یونان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید