باید از ظرفیت شهرداری ها و تعامل با خیرین به عنوان الگوی ملی مشارکت و همگرایی بهره مند شویم

به گزارش مجله میهن 128، در حاشیه مراسم افتتاحیه بخش ریه مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی بچه ها مفید، نشستی با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، رییس بیمارستان، شهردار منطقه 3 استان تهران و جمعی از خیرین برگزار گشت.

باید از ظرفیت شهرداری ها و تعامل با خیرین به عنوان الگوی ملی مشارکت و همگرایی بهره مند شویم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر علیرضا زالی در این مراسم که در بیمارستان مفید برگزار شد، این مرکز را یکی از قطب های اصلی ارائه دهنده خدمت در حوزه بچه ها بیان نمود و گفت: این مرکز علاوه بر خدمات درمانی، خدمات آموزشی و پژوهشی ارزنده ای را نیز ارائه می دهد.

وی با اشاره به اینکه این بیمارستان در آستانه تعالی و توسعه متفاوتی به سر می برد، ادامه داد: باید از ظرفیت شهرداری هر منطقه و تعامل آن با خیرین و اوقاف، به عنوان الگوی ملی مشارکت و همگرایی، بهره مند شویم.

دکتر زالی در خصوص نقش بی بدیل خیرین در حوزه گسترش خدمات سلامت، مطرح کرد: خیرین می توانند گامی موثر در راستای اعتماد آفرینی و جلب کمک های مردمی ایفا کنند. بیمارستان مفید به علت میزبانی از حساس ترین گروه جامعه که حتی گاهی قادر به بیان درد خود نیستند، نیاز به کمکی مضاعف دارد.

وی در ادامه نگاه صرف مالی به خیرین را نگاهی غیرحرفه ای و غیرعلمی دانست و گفت: خیرین باید در همه ابعاد، مشارکت پررنگ داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 329

به "باید از ظرفیت شهرداری ها و تعامل با خیرین به عنوان الگوی ملی مشارکت و همگرایی بهره مند شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باید از ظرفیت شهرداری ها و تعامل با خیرین به عنوان الگوی ملی مشارکت و همگرایی بهره مند شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید