بازسازی ساختمان به سبک کلاسیک

به گزارش مجله میهن 128، یکی از سبک ها و کانسپت های پرطرفدار که زیبایی و شکوه خاصی را در بازسازی ساختمان میتوانند به دکوراسیون داخلی خانه و یا محل کار شما ببخشد سبک کلاسیک میباشد که خود دارای زیرشاخه های بسیار متنوعی از سبک های کلاسیک فرانسوی ، ویکتوریایی ، رنسانس ، نئوکلاسیک و ... که هرکدام از این زیرشاخه دارای ویژگی ها و خصوصیات مختص به خود میباشند ولی در کلیات طراحی همگی خصوصیات اصلی که یک سبک دکوراسیون داخلی کلاسیک باید داشته باشد را دارا میباشند . حال ما در شرکت بازسازی ساختمان خبرنگاران سعی داریم تا یکی از پروژه های برتر دکوراسیون لوکس را با شما آنالیز کنیم تا اگر به دنبال بازسازی ملک خود هستید بتوانید نمونه ای پیروز را در این سبک مشاهده کنید . پس با ما در ادامه این مقاله همراه باشید .

بازسازی ساختمان به سبک کلاسیک

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

طراحی هال و پذیرایی کلاسیک

در طراحی دکوراسیون داخلی کلاسیک اصلی ترین بخشی که باید به خوبی بتواند جلوه های یک دکوراسیون لوکس کلاسیک را به نمایش بگذارد فضاهای عمومی و یا همان هال و پذیرایی است که در معرض دید همگان و محل تجمع میهمانان شما میباشد ، از همین رو جزییاتی که در این قسمت از خانه طراحی و اجرا میشود از دیگر بخش ها بسیار بیشتر است ، در این پروژه هم معمار توانسته است با تنالیته رنگی صورتی و بژ تمام فضاهای دکوراسیون داخلی را پیش ببرد ، یکی از بخش های بسیار مهم در دکوراسیون کلاسیک طراحی دیوارها میباشند که معمار با قاب بندی های بسیار ظریف به خوبی توانسته است بخش های اصلی و دیوارهای کانونی را طراحی کند و همچنین اکسسوری هایی که بر روی آنها قرار داده است به جزییات طراحی داخلی می افزاید که از اصول طراحی کلاسیک محسوب میشود . همچنین دیوار تلویزیون هم در بخش میانی دیوار شمالی قرار گرفته است که در دو طرف آن دو دکور چوبی طراحی شده است که زیبایی خاصی را به محیط میبخشند ، یک ایده جذاب دیگر در این بخش از خانه استفاده از ابزارهای گلویی سقف میباشد که با کمی فاصله از دیوار نصب شده اند و در زیر آن ها نورهای مخفی کار شده که استفاده جدید و بکری از المان های کلاسیک میباشد .

طراحی دکوراسیون کلاسیک آشپزخانه

شاید در نظر داشته باشید که زمانی که صحبت از سبک کلاسیک در آشپزخانه میکنیم حتما باید از کابینت ممبران استفاده کنیم ، ولی به این شکل نیست و میتوان با کابینت های دیگر هم به یک فرمی کاملا لوکس و زیبا رسید در این پروژه هم معمار طراحی دکوراسیون آشپزخانه را به گونه ای انجام داده است که با فرم های بسیار ساده به یک فضای فوق لوکس از ترکیب چوب و کابینت های هایگلاس سفید رسیده که بخش ترکیب کننده آنها سنگ های لوکسی هستند که برای جزیره و صفحان بین کابینتی و روی کابینتی استفاده شده اند .

طراحی دکوراسیون لوکس اتاق خواب

از بخش هایی که اهمیت و حساسیت بالایی در طراحی داخلی کلاسیک دارند اتاق های خواب و مستر میباشند که معمار باید علاوه بر ایجاد فضایی لوکس و زیبا باید راحتی و آرامش را هم در نظر بگیرد و به این فضاها بیافزارد به همین دلیل در سبک کلاسیک از جزییات فراوانی که شاید باعث خستگی و زدگی چشم شوند در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق های خواب پشم پوشی و کمی به سمت مینیمالیسم سوق پیدا میکنند ، به همین دلیل هم است که در این پروژه معمار توانسته است از همان قاب بندی های کلاسیک نشیمن استفاده کند ولی جزییات شلوغی را که در پذیرایی وجود داشت را حذف نماید در کنار این مسئله دیوارهای پشت تخت خواب هم از اهمیت بالایی برخوردار میباشند و به عنوان دیوار های کانونی محسوب میشوند که استفاده از لمسه کوبی های کلاسیک در این پروژه تکمیل شده اند .

بازسازی لوکس سرویس های بهداشتی

در اخر باید به بازسازی لوکس سرویس های بهداشتی اشاره کنیم که با استفاده از همان تنالیته رنگی که در دیگر بخش ها وجود داشته است شکل میگرد و همچنین از بهترین و مرغوب ترین متریال ها و سنگ ها در این فضا استفاده شده است ، همچنین آینه های عظیم و سنگ های اسلب در طراحی این فضا به زیبایی آن می افزاید .

منبع: هیرادانا
انتشار: 12 مهر 1399 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 773

به "بازسازی ساختمان به سبک کلاسیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی ساختمان به سبک کلاسیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید