بازدید گردشگران هفت کشور از نمایشگاه گل محلات

به گزارش مجله میهن 128، مدیرعامل اتحادیه گل وگیاهان زینتی محلات گفت: گردشگران هفت کشور هلند، اندونزی، روسیه، ترکیه، اتریش، ارمنستان و افغانستان از چهاردهمین نمایشگاه گل محلات بازدید کردند.

بازدید گردشگران هفت کشور از نمایشگاه گل محلات

به گزارش خبرنگاران از محلات، به نقل از روابط عمومی صنعت و معدن استان مرکزی، غلامعلی ابراهیمی بااشاره به اینکه اردیبهشت سال جاری 120هزار نفر از نمایشگاه گل محلات دیدن کردند گفت: 150 نفر از شهرداران، 2500نفر از فراوریکنندگان گل از سراسر کشور، 400 مسئول، کارشناسان و مروجان کشاورزی و عموم مردم از این نمایشگاه دیدن کردند.

وی اضافه نمود: نمایشگاه گل محلات که هفتم اردیبهشت سال جاری افتتاح شده و براساس زمان مشخص شده می بایست تا 11 اردیبهشت ماه ادامه داشته باشد که به سبب استقبال و حضور پررنگ بازدیدکنندگان یک روز تمدید شد.

مدیر عامل اتحادیه گل و گیاهان زینتی شهرستان محلات با بیان اینکه چهاردهمین نمایشگاه گل محلات با حضور 93 شرکت فراوری کننده گل و گیاه داخلی و خارجی در پایانه گل و گیاه محلات دایر شد گفت: این نمایشگاه در فضایی به وسعت 30 هزار مترمربع در 101 غرفه در سالنهای مجزا با عناوین سالن نمایش، سالن فروش و عرضه مستقیم گل و گیاه و صنایع وابسته و سالن نمایش تجهیزات پارکی و ماشین آلات باغبانی برپا شده بود.

ابراهیمی رویکرد نمایشگاه سال جاری را صادراتی دانست و بیان داشت: هرساله نمایشگاه گل محلات شهریورماه برگزار می شد که سال جاری با توجه به فصل بهار، تنوع گل های این فصل و ماندگاری بیشتر گل، در اردیبهشت ماه برگزار گردید.

وی عنوان نمود: محلات به واسطه برخورداری از گلخانه ها و فضاهای طبیعی بسیار، در اردیبهشت ماه فضایی نمایشگاهی پیدا نموده و زیبایی های بسیاری را به بازدیدکنندگان عرضه می نماید و حال و هوای بهاری این شهر به کیفیت برگزاری نمایشگاه می افزاید.

منبع: تسنیم
انتشار: 24 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 115

به "بازدید گردشگران هفت کشور از نمایشگاه گل محلات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید گردشگران هفت کشور از نمایشگاه گل محلات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید