این نوع قهوه عمر را طولانی می نماید

به گزارش مجله میهن 128، خبرنگاران : نتایج یک پژوهش جدید در حوزه تغذیه نشان می دهد که نوشیدن روزانه اسپرسو می تواند عمر افراد را طولانی تر کند. این خبر در شرایطی منتشر می گردد که بسیاری از افراد در سراسر دنیا عادت دارند صبح ها قهوه به سبک ایتالیایی (اسپرسو) بنوشند.

این نوع قهوه عمر را طولانی می نماید

به گزارش خبرنگاران ، از مدتی پیش محققان به این نتیجه رسیده بودند که قهوه اسپرسو می تواند از بیماری های قلبی عروقی و سرطان جلوگیری کند و اکنون به نظر می رسد اسپرسو به افزایش طول عمر نیز یاری خواهد نمود.

مطالعه جدیدی که در 31 دسامبر سال 2020 در ژورنال تغذیه ایالات متحده منتشر شده است، رابطه بین سلامتی 20487 نفر و مصرف روزانه قهوه به سبک ایتالیایی یا همان اسپرسو را آنالیز نموده است. در ابتدای آزمایش هیچ یک از شرکت نمایندگان به بیماری قلبی عروقی یا سرطان مبتلا نبودند و هر کدام بیش از هشت سال هر روز حدود 30 میلی لیتر یا بیشتر اسپرسو می نوشید.

دانشمندان بر اساس اطلاعات رژیم غذایی شرکت نمایندگان دریافتند که در مقایسه با افرادی که قهوه نمی نوشیدند، افرادی که قهوه مصرف می کردند، خطر ابتلا به انواع بیماری و مرگ و میر را کاهش می دهند.

این خبر می تواند یک خبر جذاب برای عاشقان قهوه و افرادی باشد که عادت دارند مدام کافئین مصرف نمایند، البته به این موضوع نیز دقت داشته باشید که زیاده روی در مصرف قهوه با افزایش خطر ابتلا به تپش قلب، اضطراب یا بی خوابی همراه است.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 22 بهمن 1399 بروزرسانی: 22 بهمن 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1030

به "این نوع قهوه عمر را طولانی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این نوع قهوه عمر را طولانی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید