اینتر قید خرید طارمی را زد!

به گزارش مجله میهن 128، بر اساس گزارش ها، اینتر تا رسیدن به توافق نهایی با بولونیا برای انتقال مارکو آرناتوویچ، فاصله چندانی ندارد.

اینتر قید خرید طارمی را زد!

نراتزوری طبق گزارش اسکای ایتالیا طی چند روز گذشته گام های بزرگی برداشته و دو باشگاه ممکن است در روزهای آینده به توافق رسمی برسند.

اعتقاد بر این است که این انتقال حدود 10 میلیون یورو برای اینتر هزینه خواهد داشت که شامل 8 میلیون یورو اولیه به علاوه 2 میلیون یورو پاداش است.

این انتقال یک بازگشت به سن سیرو برای آرناتوویچ خواهد بود. او بخشی از تیم تحت راهنمایی زیر نظر ژوزه مورینیو بود که در سال 2010 سه گانه افسانه ای را کسب کرد. البته این بازیکن آن موقع با قراردادی قرضی از اف سی توئنته در اینتر حضور داشت.

اینتر در چند هفته اخیر در پی جذب یک مهاجم تازه بوده زیرا در انتها فصل گذشته ادین ژکو جدا شد و روملو لوکاکو هم در مذاکره با یوونتوس نشان داد علاقه ای به تمدید قراردادش ندارد.

مارکوس تورام به عنوان بازیکن آزاد به اینتر ملحق شده است اما آن ها همچنان به یک مهاجم دیگر احتیاج دارند. مهدی طارمی، مهاجم ایرانی پورتو، یکی از گزینه های مدنظر اینتر بود.

گفته می شد برچسب 20 میلیون یورویی باشگاه پرتغالی برای فروش برترین گلزن این تیم موجب شد تا اینتر از جذب این بازیکن صرف نظر کند و به سراغ گزینه های مقرون به صرفه تر برود.

منبع: فرارو
انتشار: 22 مرداد 1402 بروزرسانی: 22 مرداد 1402 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1886

به "اینتر قید خرید طارمی را زد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینتر قید خرید طارمی را زد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید