اپل از آیپد 10.2 اینچی جدید خود رونمایی کرد ، بدنه آلومینیومی 100 درصد قابل بازیافت ، صفحه کلید کاملا هوشمند

به گزارش مجله میهن 128، اپل به عنوان جایگزینی برای آیپد 9.7 اینچی خود از یک آیپد 10.2 اینچی جدید رونمایی کرد. این رونمایی اپل طی یک رویداد معمولی با تمرکز بر آیفون و اپل واچ رخ داد.

اپل از آیپد 10.2 اینچی جدید خود رونمایی کرد ، بدنه آلومینیومی 100 درصد قابل بازیافت ، صفحه کلید کاملا هوشمند

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این دستگاه نوعی 10.2 اینچی از تبلت پیشین این شرکت است که در سطح پایه به عنوان جایگزینی 329 دلاری برای آیپد 9.7 اینچی در نظر گرفته شده است.

همانطور که در طی چند ماه گذشته شایعه شده بود این محصول رسما اولین تبلت از نسل هفتم آیپد است. به گفته مقامات اپل قیمت پایه این محصول از 329 دلار آغاز می گردد. اپل می گوید مشتریان بخش آموزش و پرورش می توانند این دستگاه را با قیمت 299 دلار خریداری نمایند.

ما به لطف تشکیل پرونده های نظارتی ، یادداشت های تحلیلگران و گزارش های خبری ، و نشت هایی که از اوایل مارس امسال میلادی منتشر شده است می دانیم که چند مدل جدید آیپد امسال به بازار عرضه می گردد. اما اعتقاد بر این بود که اعلان تبلت در یک دوره زمانی رایج مثل ماه اکتبر (به رسم رویدادهای سالانه آیپد) رخ می دهد. زیرا این شرکت معمولاً در ماه سپتامبر به تلفن ها و ساعت های هوشمند و همچنین به روز رسانی ها و لوازم جانبی نرم افزار این دستگاه ها می پردازد.

به نظر می رسد این بار اینگونه نیست. آیپد نسل هفتم جدید با صفحه کلید هوشمند کامل و نسل اول قلم اپل سازگار است و از تراشه A10 Fusion بهره می برد. این پردازنده نسبت به تراشه A10X Fusion که در نسل دوم آیپد پرو موجود است ، کمی قدرتمندتر است اما برای تبلت سطح ورودی بسیار قدرتمند است. اپل می گوید ، برای اولین بار ، محفظه این آیپد از 100 درصد آلومینیوم بازیافت شده ساخته شده است.

منبع: انتخاب
انتشار: 27 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 32

به "اپل از آیپد 10.2 اینچی جدید خود رونمایی کرد ، بدنه آلومینیومی 100 درصد قابل بازیافت ، صفحه کلید کاملا هوشمند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل از آیپد 10.2 اینچی جدید خود رونمایی کرد ، بدنه آلومینیومی 100 درصد قابل بازیافت ، صفحه کلید کاملا هوشمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید