امام در سنگر نماز محور یک مسابقه کتابخوانی

به گزارش مجله میهن 128، به گزارش خبرنگاران در قزوین، فاطمه محمدبیگی گفت: این مسابقه در راستای ترویج افکار و اندیشه های حضرت امام خمینی (ره) در بین خانواده ها و به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تدارک دیده شده است.

امام در سنگر نماز محور یک مسابقه کتابخوانی

وی با بیان اینکه مسابقه کتابخوانی امام در سنگر نماز به شکل عمومی برای علاقه مندان بالای 15 سال برگزار می گردد، اضافه کرد: آشنایی با سیره و تفکرات حضرت امام (ره) و نیز طرح مسئله عبادت، بندگی و اخلاص ایشان از جمله اهداف برگزاری این مسابقه است.

محمدبیگی اضافه کرد: علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه می توانند نسخه الکترونیک کتاب امام در سنگر نماز را از سامانه مسابقات الکترونیک www.samakpl.ir یا www.qazvinpl.ir یا www.namaz.ir دریافت نمایند.

وی توضیح داد: زمان برگزاری این مسابقه از چهارم تا 30 بهمن ماه خواهد بود و علاقه مندان می توانند در این مسابقه شرکت و از جوایز این آن بهره مند شوند.

کتاب امام در سنگر نماز شامل سه فصل است که در فصل اول به بیان خاطرات حضرت امام (ره) در موضوع نماز و نحوه اهتمام ایشان به نماز و مسائل مربوط به ان پرداخته شده، در فصل دوم بیانات حضرت امام (ره) پیرامون نماز آورده شده و در فصل سوم تالیفات امام (ره) در موضوع نماز با اندکی شرح و تفسیر بیان شده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 2 فروردین 1400 بروزرسانی: 2 فروردین 1400 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1115

به "امام در سنگر نماز محور یک مسابقه کتابخوانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امام در سنگر نماز محور یک مسابقه کتابخوانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید