یک اختراع برای گشت و گذار با ماهی ها در خیابان!

به گزارش مجله میهن 128، یک تایوانی با هدف کشف جهان های دیگر یک گاری متحرک برای ماهیان خود اختراع نموده است.

یک اختراع برای گشت و گذار با ماهی ها در خیابان!

به گزارش خبرنگاران، جری هوانگ یک گاری متحرک برای ماهی قرمز خود ساخته است که با آن در اطراف تایچونگ تایوان قدم می زد.

هوانگ، 31 ساله، گفت که در گذشته مردم با سگ یا گربه خود راه می رفتند، اما امروزه می توانند طوطی، مار و مارمولک خود را با خود ببرند.

این ایده مرد جوان را بر آن داشت تا از خود بپرسد: آیا فرصتی برای آبزیان وجود دارد که زندگی خارج از محیط خود را تجربه نمایند؟ هوانگ، علاقه مند به عکاسی به سرعت اختراعی را ارائه کرد که به سوال او پاسخ داد.

بعد از اینکه چند هفته را به طراحی گاری ماهی در کارگاهش اختصاص داد، ساخت آن چند روز طول کشید که در آن مرد جوان به قطعات یدکی خود متکی بود.

این وسیله نقلیه شبیه به عصر فضا (که قیمت آن بین 300 تا 400 دلار تخمین زده می گردد) از یک سیلندر اکریلیک بزرگ پر از آب برای زندگی ماهی ها، مجهز به اکسیژن و سیستم فیلتراسیون با باتری و نصب شده بر روی یک وسیله نقلیه مخصوص ساخته شده است.

هوانگ گفت: من قبل از آغاز به ساخت گاری ماهی تحقیقات گسترده ای انجام دادم. این یک کار خود به خودی نبود، بلکه درک درستی از ماهی بود.

مرد جوان تصمیم گرفت ماهی قرمز را برای آزمایش گاری خود انتخاب کند، زیرا این نوع با استقامت و نترسیدن از انسان شناخته می گردد. او مطمئن بود که ماهی از پیک نیک لذت می برد.

وی با اشاره به اینکه همه مایل به کشف جهان های نو اضافه کرد: اگر من یک ماهی قرمز بودم، بسیار شاد می شدم اگر شخصی وسیله ای اختراع کند که به من امکان کشف جهان های نو را بدهد.

منبع: فرارو
انتشار: 14 تیر 1401 بروزرسانی: 14 تیر 1401 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1690

به "یک اختراع برای گشت و گذار با ماهی ها در خیابان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک اختراع برای گشت و گذار با ماهی ها در خیابان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید