یوتیوب محبوب ترین پلفترم برای پیدا کردن بازی های تازه است

به گزارش مجله میهن 128، یک مطالعه نو نشان داده است که یوتیوب (Youtube) محبوب ترین و قابل اعتمادترین پلتفرم برای پیدا کردن بازی های نو در بین بازیکنان محسوب می گردد.

یوتیوب محبوب ترین پلفترم برای پیدا کردن بازی های تازه است

آژانس روابط عمومی و بازاریابی Big Games Machine از 1000 گیمر کنسول ها و رایانه های شخصی در ایالات متحده در خصوص نحوه یافتن بازی های نو برای خرید و تجربه نظرسنجی نموده که 64 درصد از آن ها گفته اند که بازی ها را به وسیله پلتفرم یوتیوب پیدا می نمایند. بر اساس این گزارش، تیک تاک با 36 درصد، اینستاگرام با 35 درصد، فیس بوک با 34 درصد و تبلیغات دهان به دهان با 32 درصد، در رده های بعدی قرار دارند. در این میان به نظر می رسد که شبکه های مجازی موبایل بین افراد جوان محبوبیت بیشتری دارند. برای مثال، 58 درصد از افراد 18 تا 24 ساله از تیک تاک استفاده می نمایند که در مقایسه برای افراد 34 تا 44 ساله، این آمار به 29 درسد می رسد

جالب است بدانید که متاکریتیک از نظر محبوب ترین منابع برای پیدا کردن بازی های نو با 3 درصد در رده آخر بوده است. نظرات کاربران در سایت ها و مجلات چاپی نیز به ترتیب با 4 درصد و 5 درصد در رده های بعدی از این نظر قرار دارند. در میان پاسخ دهندگان این نظرسنجی، بازیکنان به طور میانه بین چهار تا پنج کانال بازی مختلف برای کسب اطلاعات در خصوص بازی های نو استفاده می نمایند. بعلاوه بر اساس 52 درصد از افراد مورد آنالیز، یوتیوب علاوه بر محبوب ترین پلتفرم، بیشترین اعتماد را نیز کسب نموده است. در نقطه مقابل، تبلیغات آنلاین با 17 درصد، کمترین اندازه را پس از توییتر با 19 درصد به خود اختصاص داده است.

این مطالعه بعلاوه از پاسخ دهندگان در خصوص تاثیراتی که آن ها را به خرید یا بازی کردن یک بازی نو ترغیب می نماید، سوال هایی نموده و 40 درصد از افراد گفته اند که یک بازی نو در یک مجموعه آشنا بزرگترین انگیزه آن ها برای تجربه است. بعلاوه 30 درصد گفته اند که اگر بازی ها در سرویس های اشتراکی نظیر گیم پس گنجانده گردد، به تجربه بازی علاقه مند می شوند، در حالی که 30 درصد اعلام نموده اند که نظرات مثبت کاربران یک عامل مهم است. در نهایت 25 درصد نیز گفته اند که انگیزه آن ها به وسیله اینفلوئنسرها یا افراد مشهور شکل می گیرد.

جیمز کی (James Kaye)، یکی از بنیانگذاران Big Games Machine گفته است:

منبع: Gamesindustry

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 اردیبهشت 1403 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1403 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1914

به "یوتیوب محبوب ترین پلفترم برای پیدا کردن بازی های تازه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوتیوب محبوب ترین پلفترم برای پیدا کردن بازی های تازه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید