گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، محمدی: دستیابی به مدال در پاراآسیایی کار راحتی نیست، امیدوارم روی سکو بروم اما نوع مدالم را نمی دانم

به گزارش مجله میهن 128، عضو تیم وزنه برداری معلولان کشورمان تأکید کرد، دستیابی به مدال در بازی های پاراآسیایی کار آسانی نیست.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، محمدی: دستیابی به مدال در پاراآسیایی کار راحتی نیست، امیدوارم روی سکو بروم اما نوع مدالم را نمی دانم

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام ارزان با یکی از بهشت های روی زمین آشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، حمزه محمدی ضمن بیان این مطلب گفت: دهکده بازی های پاراآسیایی 2018 نسبت به مسابقات گذشته کم و کاستی هایی دارد، اما این مسائل باعث نمی گردد به هدفی که داریم، نرسیم.

وی با اشاره به مسائل بعضی از ورزشکاران برای مصرف غذای حاضر در دهکده گفت: غذایی که مورد نظر ماست، وجود دارد، اما با ذائقه مان خیلی جور در نمی آید. با این وجود برای ما که ورزشکار قدرتی هستیم و تغذیه خیلی اهمیت دارد، طعم و مزه نباید خیلی اهمیت داشته باشد و باید به نوعی غذا بخوریم و کار کنیم که در تمرین و مسابقه کم نیاوریم.

این عضو تیم پاراوزنه برداری ایران با امیدواری از موفقیت در میدان اندونزی صحبت کرد و اضافه نمود: در شش هفت ماه اخیر نهایت سعی و تلاشم را به کار گرفتم که در اندونزی مدال بگیرم. متأسفانه یک مصدومیت باعث شد تا اندازه ای در کارم خلاء ایجاد شد. الان خیلی بهترم و آماده حضور در بازی های پاراآسیایی هستم.

محمدی از دو وزنه بردار چینی و یک وزنه بردار عراقی به عنوان رقبای خود یاد کرد و گفت: پیش بینی نوع مدال سخت است، اما امید به خدا روی سکو هستم. البته اجازه بدهید رنگ مدال را نگویم. بدون شک در روز مسابقه نهایت تلاشم را برای کسب مدال خواهم کرد.

وی در انتها با بیان اینکه بازی های پاراآسیایی آخرین رویداد ورزشی است که در آن حاضر خواهد شد، توضیح داد: در مسابقاتی چون بازی های آسیایی مدال به راحتی به دست نمی آید و باید زحمت بکشید.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 318

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، محمدی: دستیابی به مدال در پاراآسیایی کار راحتی نیست، امیدوارم روی سکو بروم اما نوع مدالم را نمی دانم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، محمدی: دستیابی به مدال در پاراآسیایی کار راحتی نیست، امیدوارم روی سکو بروم اما نوع مدالم را نمی دانم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید