لیگ فوتسال بد انجام می گردد، برنامه تیم ملی عجیب است

به گزارش مجله میهن 128، به گزارش خبرنگاران، سیدمحمد ناظم الشریعه در آستانه حضور تیم ملی فوتسال ایران در مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا به رادیو تهران، گفت: این دومین دوره است که قهرمان دوره گذشته هم باید در مرحله مقدماتی شرکت کند. در گروه ما قرقیزستان و ترکمنستان هستند. طبیعی بود باتوجه به اینکه کوشش کردیم بازیکنان جوان را از دل لیگ در بیاوریم، نزدیک به 70 درصد تیم تغییر نموده است و 8 نفر از 14 بازیکن برای اولین بار در مسابقات رسمی حاضر می شوند. شرایط سخت است. با یک اردوی سه روزه در این تورنمنت حاضر شده ایم.

لیگ فوتسال بد انجام می گردد، برنامه تیم ملی عجیب است

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره نوسان تیم ملی فوتسال و باخت به روسیه در تورنمنت کاسپین توضیح داد: واقعیت این است که باید نگران باشیم. نگرانی ما از دل لیگ است و اتفاقاتی که برای ورزش و فوتسال می افتد. یکی از دلایلی که در روسیه آن رخ داد این بود که بازیکنان ما نزدیک به دو سال کنار هم نبودند. بیشتر بازیکنان ما در کشورهایی مثل چین و اندونزی بازی می کردند که سطح خوبی ندارد ولی بازیکنان مجبورند برای امرار معاش به آنجا بروند. این نگران کننده است. باید شرایط بازیکنان جوان هم متفاوت گردد و بدنشان به بدن بازیکنان برزیلی، اروپایی و کشورهای آمریکای جنوبی بخورد.

ناظم الشریعه درباره برنامه تیم ملی فوتسال در انتهای سال و پیش از حضور در جام ملت های آسیا، گفت: کار سخت است بخصوص اینکه لیگ دارد پرفشار و به فاصله پنج روز یکبار برگزار می گردد. این مسائل را از ابتدای فصل داشتیم. متاسفانه تا قبل از توقف لیگ، فقط یک اردو داریم که خیلی عجیب است. این جای نگرانی دارد ولی سعی کردیم قبل از جام ملت ها 20 روز فرجه بگیریم. این سخت است ولی متاسفانه لیگ ما بد انجام می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 159

به "لیگ فوتسال بد انجام می گردد، برنامه تیم ملی عجیب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ فوتسال بد انجام می گردد، برنامه تیم ملی عجیب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید