گام بلند پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان

به گزارش مجله میهن 128، باشگاه پرسپولیس در جریان اردوی این تیم در هند توافقاتی را با چند بازیکن برای تمدید قرارداد داشته است.

گام بلند پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، باشگاه پرسپولیس پس از موفقیت های این تیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا از چند ماه پیش به دنبال راه کاری برای تمدید قرارداد بعضی از بازیکنان این تیم که قراردادشان در خاتمه فصل به خاتمه می رسد، است. از همین رو طی چند ماه گذشته مدیران باشگاه چندین بار به صورت تلفنی و کتبی خواهان حضور این بازیکنان در دفتر باشگاه شدند اما تمامی بازیکنان بحث تمدید قرارداد را به بهانه های مختلف به بعد از مسابقات آسیایی موکول کردند.

اگرچه در این بین بعضی از آنها تلویحا با خواسته باشگاه موافقت کردند و به وسیله مدیربرنامه های خود نیز حتی پیشنهاد اقتصادی هم دادند.

مسئولان باشگاه پرسپولیس برای اینکه در اولین فرصت قرارداد بازیکنانی که در خاتمه فصل قراردادشان به اتمام می رسد را تمدید نمایند، مذاکرات شان با آنها را در هند هم ادامه دادند و به صورت شفاهی توافقاتی با آنها داشتند.

به همین دلیل قرار شده بازیکنانی که قراردادشان در خاتمه فصل تمام می گردد، بعد از بازگشت پرسپولیس به ایران در فرصت مناسب با حضور در باشگاه مذاکرات نهایی را برای تمدید قرارداد انجام دهند.

مدیریت باشگاه پرسپولیس در نظر دارد به خاطر عملکرد خوب این تیم در مسابقات داخلی و بین المللی قرارداد اقتصادی خوب و معقولی را با نفرات نامبرده به امضا برساند.

ضمن اینکه اعضای کادرفنی پرسپولیس و همچنین بعضی از بازیکنان این تیم از جمله سیامک نعمتی، مهدی عبدی و....چند ماه پیش قراردادشان را با مدیریت فعلی این باشگاه تمدید کردند.

برخلاف آنچه در بعضی محافل ورزشی مطرح شده نیز سیدجلال حسینی یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و بازیکنانی هم که این فصل سرخپوش شدند حداقل یک فصل دیگر با این باشگاه قرارداد دارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 خرداد 1400 بروزرسانی: 28 خرداد 1400 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1264

به "گام بلند پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گام بلند پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید