ژاوی: برد مهمی کسب کردیم که اجازه می دهد به جنگیدن ادامه دهیم

به گزارش مجله میهن 128، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا از بازگشت تیمش در بازی خارج از خانه برابر الچه برای عوض کردن شکست با پیروزی ابراز خرسندی کرد.

ژاوی: برد مهمی کسب کردیم که اجازه می دهد به جنگیدن ادامه دهیم

به گزارش خبرنگاران، ژاوی هرناندس سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از پیروزی 2 بر یک شب گذشته (یکشنبه) آبی و اناری ها برابر الچه در دیداری که گل اول را هم خورده بودند، از عملکرد مردان خود ابراز رضایت کرد. بارسلونا به لطف این پیروزی موقتاً توانست به رده سوم جدول صعود کند و به نظر ژاوی این پیروزی به تیم او اجازه ادامه رؤیاپردازی می دهد.

ژاوی گفت: بردن این بازی با اختلاف گل فراوان کاری عادی نبود. دو تیم پا به پای یکدیگر بازی می کردند. حریف مربی بزرگی دارد که تیمش را در فاز دفاعی بسیار قدرتمند کرده است. علاوه بر آن، آنها گل اول را هم زدند و کار ما را سخت تر کردند. با این حال به لطف تلاش مضاعف و جنگندگی زیاد بازیکنان مان ما توانستیم بازی را ببریم. پنالتی که داور به سودمان بیان نمود سبب شد بردی کسب کنیم که به ما اجازه می دهید به جنگیدن ادامه دهیم. ما الان تیم سوم جدول هستیم و به نظر در راستا خوبی قرار گرفته ایم. پیروزی در این بازی حق مان بود و با اینکه الچه عملکرد خوبی داشت، می توانستیم با اختلاف بیشتری هم بازی را ببریم.

سرمربی کاتالان ها افزود: بین دو نیمه خیلی ناراحت بودم. با توجه به فوتبالی که ارائه کردیم و موقعیت هایی که داشتیم، واقعاً حق مان نبود که بازنده به رختکن برویم. ما به هر شیوه ای که می شد برای رسیدن به گل تلاش کردیم. ممفیس دپای هم کارش را خوب انجام داد. او برای تیم ما بازیکن بسیار مهمی است و عملکردش مثبت و تأثیرگذار بود. او بهترن گلزن تیم ما و بازیکنی واقعاً حرفه ای است.

ژاوی در نهایت درباره جایگاه تیمش در میان مدعیان لالیگا و روندی که بارسا در مسابقات لیگ در پیش گرفته است هم عنوان نمود: من احساس خوبی نسبت به تیم مان دارم. این چهارمین برد متوالی ما بود و نشانه ای از اینکه تلاش های مان دارد جواب می دهد و بازیکنان به چیزهایی که به آنها گفته ایم ایمان آورده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1635

به "ژاوی: برد مهمی کسب کردیم که اجازه می دهد به جنگیدن ادامه دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژاوی: برد مهمی کسب کردیم که اجازه می دهد به جنگیدن ادامه دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید