ژاوی: شایسته کسب نتیجه بهتری مقابل سویا بودیم، در جهت درستی قرار داریم

به گزارش مجله میهن 128، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از تساوی شاگردانش مقابل سویا در رقابت های لالیگا تأکید کرد تیمش در جهت درستی قرار گرفته است.

ژاوی: شایسته کسب نتیجه بهتری مقابل سویا بودیم، در جهت درستی قرار داریم

به گزارش خبرنگاران، ژاوی هرناندس که تیم تحت هدایتش شب گذشته (سه شنبه) در دیداری معوقه از هفته چهارم لالیگای اسپانیا، با وجود 10 نفره شدن سویا از دقیقه 64، به نتیجه ای بهتر از تساوی یک - یک در استادیوم رامون سانچس پیسخوان دست نیافت، پس از این بازی گفت: این نتیجه برای ما تلخ و شیرین است و خوابیدن برایم سخت خواهد شد. ما باید این بازی را می بردیم، به خصوص که یک بازیکن بیشتر از سویا داشتیم.

وی اضافه نمود: وقتی یک بازیکن از حریف بیشتر داریم، باید آرام تر باشیم. ما در نیمه اول خیلی خوب بودیم. ما در مرحله رشد هستیم و حالا وقتی توپ را از دست می دهیم، با فشار به حریف سریع سعی در پس گرفتن آن داریم و توپ را در زمین بهتر به گردش در می آوریم. ما احتیاج به برد داریم تا بتوانیم به جایگاه کسب سهمیه لیگ قهرمانان برسیم. ما در این بازی خوش شانس نبودیم، اما به تک تک بازیکنانم افتخار می کنم. این شبیه به همان بارسلونایی است که من می خواهم.

سرمربی بارسلونا صحبت های خود را اینطور ادامه داد: ما فرصت طلایی برای صعود به جمع چهار تیم برتر جدول و جایگاه سهمیه لیگ قهرمانان داشتیم اما تأسف می خوریم که این فرصت را از دست دادیم. بدترین نکته این بازی نتیجه بازی بود اما ما در راستا درستی قرار داریم. ما حس خوبی داریم و سعی می کنیم در سال نو میلادی هم با همین فرایند به کارمان ادامه دهیم.

ژاوی در سرانجام گفت: سویا تیمی بسیار باتجربه است. ژولز کُنده (مدافع فرانسوی سویا که دقیقه 64 از بازی اخراج شد) عالی دفاع کرد و در سوی دیگر ما از جناحین موقعیت های زیادی روی دروازه سویا خلق کردیم. سویا تیم فوق العاده ای است، اما ما تیم بهتر این بازی بودیم. به نظرم ما شایسته کسب نتیجه بهتری بودیم.

بارسلونا که با این تساوی 28 امتیازی شد و در رده هفتم جدول رده بندی لالیگا واقع شده است، پس از تعطیلات زمستانی، در تاریخ 12 دی در همین رقابت ها باید در خانه مایورکا به میدان برود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 بهمن 1400 بروزرسانی: 5 بهمن 1400 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1541

به "ژاوی: شایسته کسب نتیجه بهتری مقابل سویا بودیم، در جهت درستی قرار داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژاوی: شایسته کسب نتیجه بهتری مقابل سویا بودیم، در جهت درستی قرار داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید