چرا مترو به منطقه 9 تهران نمی رسد؟ ، دستور زاکانی برای توسعه مترو در این منطقه و مخالفت ...

به گزارش مجله میهن 128، شهردار منطقه 9 تهران درباره رسیدن مترو به مهرآباد جنوبی و شمشمیری و سه راه آذری توضیحاتی ارائه داد.

چرا مترو به منطقه 9 تهران نمی رسد؟ ، دستور زاکانی برای توسعه مترو در این منطقه و مخالفت ...

به گزارش خبرنگاران، محمد رحیم مرتضوی روز دوشنبه در نشست خبری اضافه کرد: به واسطه قرار گرفتن فرودگاه مهرآباد در حریم منطقه 9، شهروندان این منطقه از آلودگی های صوتی شدیدی رنج می برند و انتقال فرودگاه از بافت شهری از اراده مدیریت شهری خارج است و باید در هیات دولت این تصمیم گرفته گردد.

وی با بیان اینکه به واسطه فرودگاه، منطقه 9 از بسیاری شاخص های رفاهی و خدماتی محروم است، گفت: نیمی از بافت این منطقه در اختیار فرودگاه است که البته مدیران فرودگاه مهرآباد اعلام می نمایند که در زمان احداث فاصله قابل توجهی به حریم شهری داشته که به واسطه توسعه شهرنشینی اکنون فرودگاه در حریم شهری قرار گرفته است.

شهردار منطقه 9 در مورد توسعه مترو نیز گفت: ایستگاه استاد تعیین و 2 ایستگاه در داخل فرودگاه مهرآباد جزو حریم منطقه 9 است که با دستور زاکانی قرار شد توسعه خط چهار در محلات این منطقه انجام گردد که فعلا مدیریت فرودگاه با این اقدام مخالفت است، بنا داریم به وسیله خط چهار مترو را به محلاتی همانند شمشیری، دانشگاه هوایی و بعلاوه سه راه آذری برسانیم که در صورت تاییدیه فرودگاه و اعلام رای در شورای حمل و نقل و ترافیک وزارت کشور شرکت مترو این آمادگی را دارد این اقدام انجام گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 اسفند 1401 بروزرسانی: 16 اسفند 1401 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1824

به "چرا مترو به منطقه 9 تهران نمی رسد؟ ، دستور زاکانی برای توسعه مترو در این منطقه و مخالفت ..." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا مترو به منطقه 9 تهران نمی رسد؟ ، دستور زاکانی برای توسعه مترو در این منطقه و مخالفت ..."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید