همه آنچه باید در خصوص مسابقات Evo 2024 بدانید؛ بازی ها، زمان مسابقات و غیره

به گزارش مجله میهن 128، مراسم مورد انتظار Evo 2024 از راه رسیده و بیش از 20 هزار هوادار بازی های مبارزه ای در لاس وگاس گرد هم آمده اند تا بزرگترین مسابقات تاریخ بازی های مبارزه ای را برگزار نمایند. از این تعداد، آمار خارق العاده 10262 نفر برای رقابت در حداقل یکی از هشت بازی برجسته مراسم ثبت نام نموده اند. با تعداد زیادی مسابقات برای انجام، رویداد هایی برای تجربه و غرفه هایی برای کاوش، چه شخصا در مراسم حاضر باشید و چه از خانه قصد دارید آن را دیدن کنید، در اینجا به همه آنچه باید در خصوص Evo 2024 بدانید، پرداخته ایم.

همه آنچه باید در خصوص مسابقات Evo 2024 بدانید؛ بازی ها، زمان مسابقات و غیره

برنامه مسابقات

در تصویری که در ادامه خواهید داد، برنامه روزانه مراسم، ساعت برگزاری هر یک از مسابقات و لینک توییچ آن ها آورده شده است. این مراسم در یوتیوب نیز قابل مشاهده است و از 19 جولای تا 21 جولای (29 تیر تا 31 تیر) در جریان است. فهرست کامل بازی ها نیز در ادامه آمده است:

  • Granblue Fantasy Versus: Rising
  • Guilty Gear Strive
  • The King of Fighters 15
  • Mortal Kombat 1
  • Street Fighter 3: 3rd Strike
  • Street Fighter 6
  • Tekken 8
  • Under Night In-Birth 2 Sys:Celes

نقشه محل برگزاری

محل برگزاری سال جاری شامل هر دو طبقه کنوانسیون و آرنا است. آرنا روز شنبه برای اولین مجموعه از 6 فینال برتر افتتاح می شود و طبقه همایش در تمام سه روز Evo 2024 باز خواهد بود.

آمار شرکت کنندگان

به طور کلی 10240 شرکت کننده در این رویداد وجود دارد که نسبت به سال گذشته که بیش از 11 درصد افزایش داشته است. البته همانطور که آمار تفکیکی هر بازی را مشاهده می کنید، بعضی از بازیکنان ظاهرا در مسابقات چند بازی مختلف شرکت خواهند کرد.

تورنومنت های فرعی

علاوه بر هشت بازی برجسته در Evo 2024، هفده تورنمنت نیز به عنوان بخشی از Community Showcase برگزار می شود که شامل Ultimate Marvel vs. Capcom 3 ،DNF Duel ،Killer Instinct و DRAGON BALL FighterZ به عنوان بخشی از تور جهانی DBFZ می شود. شما می توانید از این نشانی و اینجا بیشتر پیگیر این تورنومنت ها باشید.

بخش Evo Arcade

جالب است بدانید که در Evo 2024 فضایی برای بازی در نظر گرفته شده که در تاریخ این مراسم با بیش از 250 دستگاه آرکید مختلف که همه می توانند آزادانه از آن لذت ببرند، بی نظیر است. برای مشاهده فهرست کامل بازی های موجود در Evo Arcade سال جاری، این نشانی را از دست ندهید.

موزه آرکید

مراسم Evo در طول سال ها بسیار رشد نموده است و اکنون واقعا بهشتی برای هواداران بازی های مبارزه است. موزه Beyond the Arcade Stick سال جاری شامل انواع کنترلر ها، استیک های آرکید و تکه هایی از تاریخچه بازی های مبارزه را ببینید و اطلاعات بیشتری در خصوص آن ها کسب کنید. il]kdk در کنار آن گالری هنری Evo قرار گرفته است که شامل بیش از 100 اثر هنری از چندین هنرمند مختلف، از جمله بعضی از آثار نادری است که قبلا هرگز به نمایش عمومی در نیامده اند.

مسابقه کازپلی

مسابقه کازپلی نیز برای Evo 2024 بازمی شود و بدون شک شاهد کازپلی های جذابی از شخصیت های بازی های مبارزه ای خواهیم بود. فینافهرست های این مسابقه مدال های Evo را دریافت خواهند کرد و برنده یک سفر به رویداد آینده Evo به انتخاب خود او خواهد شد.

Evo Showcase

روز اول Evo 2024 با Evo Showcase، جایی که تعدادی پنل، نمایشگاه و فعالیت های سرگرم کننده برگزار می شود. از اعلامیه ها و مصاحبه های ویژه با بعضی از توسعه دهندگان بازی های مبارزه ای تا رویداد های تعاملی مانند FGC Feud با JMCrofts و Sajam Slam: Beat a Pro وجود خواهد داشت.

Artist Alley و Vendor Village

در نهایت Artist Alley و Vendor Village سال جاری نیز با تقریبا 200 غرفه بزرگترین در تاریخ Evo خواهند بود. Artist Alley در Evo برترین مکان برای دریافت برچسب، سنجاق، کالا، پوشاک و موارد دیگر از بعضی از هنرمندان باورنکردنی در جامعه بازی های مبارزه است. از طرفی Vendor Village جایی است که غرفه هایی از شرکای فوق العاده Evo، توسعه دهندگان بازی های مبارزه ای مورد علاقه تان و فروشگاه های مختلفی برای چیز هایی مانند کنترلر ها، قطعات آرکید و سایر لوازم مربوط به بازی های مبارزه ای را خواهید دید.

منبع: Evo

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 تیر 1403 بروزرسانی: 30 تیر 1403 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1923

به "همه آنچه باید در خصوص مسابقات Evo 2024 بدانید؛ بازی ها، زمان مسابقات و غیره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه آنچه باید در خصوص مسابقات Evo 2024 بدانید؛ بازی ها، زمان مسابقات و غیره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید