هرگز این لباس ها را در عروسی نپوشید

به گزارش مجله میهن 128، مراسم عروسی یکی از مراسم هایی است که افراد علاقه به شرکت در آن دارند اما باید بدانید که در عروسی چه لباس هایی باید بپوشیم و چه لباس هایی را هرگز نباید بپوشیم.

هرگز این لباس ها را در عروسی نپوشید

لباس های نامناسب برای عروسی را بشناسید تا از آن ها استفاده نکنید. خانم ها برای شرکت در عروسی حساسیت بیشتری دارند و دوست دارند در این مراسم ظاهری شیک داشته باشند، به همین منظور باتوجه به نسبتی که با عروس و داماد دارند از ماه ها یا هفته ها قبل از مراسم به فکر تهیه لباس هستند؛ اما گاهی اشتباهاتی در لباس پوشیدن در این مراسم سبب می شود آن طور که باید در عروسی خوب به نظر نرسند. همراه مجله اینترنتی دلتا باشید.

لباس های نامناسب برای عروسی

لباس سفید

برای دختران مراسم عروسی مهم ترین مراسم در زندگی شان است. به همین دلیل همه عروس ها دوست دارند در این مراسم بدرخشند؛ بنابراین در مراسم عروسی مهمانان نباید لباس سفید یا توردار شبیه لباس عروس بپوشند تا تمرکزها روی عروس باشد.

لباس های نامناسب برای عروسی مانند لباس پف دار

یکی از مواردی که باید هنگام انتخاب لباس عروس به آن توجه کنید آن است که لباستان نباید پف دار باشد. بهتر است که اجازه دهید فقط عروس لباس پف دار تن کند و در مجلس عروس متفاوت باشد.

لباس های نامناسب برای عروسی مانند لباس های مجلسی قدیمی

هرگز لباس های قدیمی و دمده شده خود را در مراسم عروسی نپوشید. امروزه که ما هرچند وقت یک بار شاهد تغییر مد هستیم، استفاده از لباس هایی که متناسب با مد قدیم است، چندان جالب نیست. البته اگر لباستان ساده و شیک است به طوری که با گذر زمان از مد نیفتاده اند می توانید از آن استفاده کنید.

لباس بیش از حد باز

پوشیدن لباس های بسیار باز برای عروسی مناسب نیست. خودنمایی کردن و پوشیدن لباس های بیش از حد باعث جلب توجه می شود به گونه ای که نگاه ها را از سمت عروس و داماد به سمت شما منعطف می کند.

لباس همرنگ با ساقدوش

اگر از رنگ لباس ساقدوش ها اطلاع دارید، بهتر است لباسی با رنگ متفاوت از رنگ لباس های ساقدوش ها انتخاب کنید؛ اما اگر چیزی راجع به مدل و رنگ لباس ساقدوش ها نمی دانید، می توانید هر رنگ لباسی که می خواهید انتخاب نمایید.

پوشیدن لباس های جین

جشن عروسی مکان مناسبی برای پوشیدن لباس های جین مانند لباس، دامن، جامپ سوئیت یا شلوار جین نیست؛ زیرا این لباس ها که در موقعیت های دیگر مجذوب کننده هستند، در چنین مراسمی به ظاهر شما حالتی اسپورت و غیررسمی می دهند، بنابراین بهتر است که در پی لباس رسمی تری باشید.

پیشنهاد مطالعه: همچنین می توانید مطلب این ترکیب رنگ لباس ها را باید با هم ست کنید + ویدیو را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 12 دی 1401 بروزرسانی: 12 دی 1401 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1792

به "هرگز این لباس ها را در عروسی نپوشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هرگز این لباس ها را در عروسی نپوشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید