هتل شاین پالاس تفلیس؛ اقامتگاهی میان رده و مناسب در گرجستان (تور گرجستان)

به گزارش مجله میهن 128، هتل شاین پالاس تفلیس از هتل های میان رده گرجستان با امکانات و موقعیت مناسبی است که توانسته توجه گردشگران و مسافرانی که قصد خرید بلیط هواپیما و سفر به تفلیس دارند را به خود جلب کند.

هتل شاین پالاس تفلیس؛ اقامتگاهی میان رده و مناسب در گرجستان (تور گرجستان)

با ما سفر کنید و با تور گرجستان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

از مزایای این هتل موقعیت آن است که امکان دسترسی آسان مهمانانش به جاهای دیدنی تفلیس را می دهد. این هتل نه تنها به جاذبه ها بلکه به مراکز خرید تفلیس هم دسترسی آسان و راحتی دارد کافی است از ایستگاه های اطراف هتل بهره ببرید تا به مراکز خرید و جاذبه های فراوان تفلیس برسید.

ایستگاه ساراجاشولی تنها 200 متر با هتل فاصله دارد. حالا که این هتل توانسته توجه تان را جلب کند، بد نیست نگاه کمی جزیی تری به امکانات و خدمات آن داشته باشید.

امکانات و خدمات عمومی هتل شاین پالاس تفلیس

مهمانانی که در این هتل اقامت دارند به اینترنت رایگان در سرتاسر هتل و پارکینگ رایگان دسترسی خواهند داشت. هتل کارکنان حرفه ای و خوش برخوردی دارد که با برخورد خوب خود اقامتی خوش و خاطره انگیز را برای مهمانان رقم می زنند. کارکنان بخش پذیرش هتل به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به مهمانان هستند.

شاین پالاس خدمات کانسیرج هم ارائه می دهد. کارکنان خدمات کانسیرج این امکان را به شما می دهند تا بتوانید اموری مانند رزرو رستوران و غیره را بدون اتلاف وقت و ایستادن در صف های طولانی انجام دهید.

آن دسته از مهمانانی که با اتومبیل شخصی سفر نموده اند، امکان پارک خودروی شخصی شان را در پارکینگ هتل خواهند داشت اما آن هایی که با خرید بلیط هواپیما به تفلیس سفر نموده اند حتما احتیاجمند استفاده از وسیله های حمل و نقل عمومی خواهند بود ولی نگران نباشید چون هتل این احتیاج را با ایجاد خدماتی مانند خدمات کرایه خودرو رفع نموده است.

خدمات ترانسفر فرودگاهی(باهزینه)، خدمات خانه داری، خدمات لباسشویی و خشک شویی، آسانسور، میز تور، اتاق چمدان و غیره از جمله امکانات این هتل هستند. ورود حیوانات به هتل شاین پالاس آزاد است و هزینه ای بابت آن از مهمانان دریافت نخواهد شد.

اتاق های هتل

هتل دارای اتاق هایی بدون سیگار و عایق صدا است که آرامش بیشتری را برای مهمانان به همراه دارد. اتاق های خانواده و اتاق های بدون آلرژی از دیگر انواع اتاق های این هتل هستند که می توانید مطابق با احتیاج خود یکی را انتخاب و اقامت خود در تفلیس را شروع کنید. اتاق های استاندارد دابل، اتاق های کامفورت کوادروپل، اتاق های استاندارد تریپل و تویین دیگر انواع اتاق های هتل Shine Palace Tbilisi هستند.

امکانات اتاق های هتل

همه واحدهای اقامتی هتل شاین پالاس مجهز به سیستم تهویه مطبوع و دارای تلویزیون صفحه تخت هستند تا مهمانان اوقات فراغتشان در اتاق ها را به تماشای برنامه های متنوع تلویزیونی مشغول شوند. مهمانان داخل اتاق ها امکان اتصال به اینترنت هتل را خواهند داشت. حوله، سشوار و لوازم بهداشتی از جمله امکانات سرویس های بهداشتی اتاق ها هستند. کف همه اتاق ها موکت شده است. خدمات روم سرویس نیز در صورت درخواست به مهمانان ارائه می گردد.

امکانات تفریح و تفریحی هتل

هتل امکانات تفریح و تفریحی چندانی ندارد اما اگر اهل موسیقی باشید، می توانید در کارائوکه هتل مهارت های آوازخوانی خود را امتحان کنید. علاوه بر آن، شاین پالاس سالن بیلیاردی هم دارد که در اختیار مهمانان هتل است.

رستوران هتل

رستوران شاین برای جلب رضایت ذائقه های غذایی مختلف انواع غذاهای اروپایی را سرو می نماید. اگر اقامتتان همزمان با فصل تابستان است می توانید غذای خود را در تراس تابستانی هتل نوش جان کنید. مهمانان در کافه بار هتل به انواع نوشیدنی ها دسترسی خواهند داشت.

فاصله هتل شاین پالاس تفلیس تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

فاصله تا سالن تئاتر آخماتلی: 1.4 کیلومتر

فاصله تا میدان قهرمانان: 8.1 کیلومتر

فاصله تا سالن کنسرت تفلیس: 8.7 کیلومتر

فاصله تا سالن تئاتر اپرا و باله تفلیس: 9.3 کیلومتر

فاصله تا سالن تئاتر روستاولی: 9.5 کیلومتر

فاصله تا میدان آزادی: 10.2 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 8 دی 1401 بروزرسانی: 8 دی 1401 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1790

به "هتل شاین پالاس تفلیس؛ اقامتگاهی میان رده و مناسب در گرجستان (تور گرجستان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل شاین پالاس تفلیس؛ اقامتگاهی میان رده و مناسب در گرجستان (تور گرجستان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید