تور هند: معرفی هتل پارک ناوی بمبئی ، 5 ستاره

به گزارش مجله میهن 128، هتل پارک ناوی بمبئی | The Park Navi Mumbai Hotel

هتل پنج ستاره پارک ناوی بمبئی (The Park Navi Mumbai Hotel) در مرکز تجاری شهر بمبئی در هند و ناحیه Belapur قرار گرفته که موجب شده دسترسی آسانی به بسیاری از جاذبه های شهر و وسایل نقلیه عمومی دارد. از ویژگی های مهم دیگر آن سرو کردن غذاهای حلال است. در ادامه با ما در خبرنگاران همراه باشید تا به اتفاق یکدیگر، انواع خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله هتل پارک ناوی بمبئی را با مرکز شهر به تفصیل مورد آنالیز قرار دهیم.

تور هند: معرفی هتل پارک ناوی بمبئی ، 5 ستاره

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

خدمات رفاهی هتل پارک ناوی بمبئی

در هتل می توانید ارز خود را تبدیل به واحد پولی بمبئی کنید و در صورتی که ساعت ورود و خروج شما با پذیرش هتل تفاوت زیادی داشته باشد چمدان های خود را در انبار چمدان بگذارید و از زمان خود بهره ببرید. در هتل خدمات سرویس اتاق 24 ساعته داده می گردد و اتاق ها به صورت روزانه تمیز شده و لوازم آرایشی-بهداشتی لازم در اتاق قرار داده می شوند. خدمات اتوشویی و خشکشویی نیز با هزینه اضافه انجام می گیرد. امکان اجاره خودرو وجود دارد و با هزینه اضافه ترانسفر شما نیز انجام می گردد.

  • آسانسور
  • پذیرش 24 ساعته
  • اتاق های عایق صدا
  • استند فروش سوغاتی
  • تهویه هوای مطبوع
  • گاو صندوق
  • خدمات خشکشویی
  • واکس کفش
  • اتاق کنفرانس
  • خدمات زیبایی
  • ویلچر
  • خدمات برای افراد دارای محدودیت جسمی
  • اتاق چمدان

کارمندان هتل به زبان های هندی و انگلیسی جوابگوی شما خواهند بود. چک این هتل از ساعت 12 ظهر تا 12 شب انجام می گردد و برای تحویل اتاق نیز از نیمه بامداد تا 12 ظهر زمان خواهید داشت. اقامت بچه ها زیر 5 سال در این جا رایگان است.

امکانات تفریحی هتل پارک ناوی بمبئی

هتل پارک ناوی بمبئی دارای یک استخر بزرگ در فضای باز است. برای علاقه مندان به اینترنت نیز امکان دسترسی به آن از تمامی اتاق ها و مکان های عمومی هتل وجود دارد. علاوه بر آن هتل دارای استخر سرپوشیده، سونا، باشگاه ورزشی و تراس آفتاب می باشد. اماک سرو صبحانه در اتاق نیز وجود دارد. اگر قصد بازدید از مکان خاصی را دارید یا می خواهید در رویدادی که احتیاجمند بلیط است شرکت کنید می توانید بلیط خود را در هتل تهیه فرمایید.

رستوران های هتل

رستوران بامبو: رستوران دارای دکوراسیونی زیبا است و در آن غذاهای چینی به نحوی عالی طبخ می گردد.

رستوران وست وان: رستورانی که غذاهای بین المللی را در کنار غذاهای محلی هند سرو می نماید و می تواند میزبان سلیقه های متفاوت باشد.

داسک: کافه ای که برخی شب ها در آن موسیقی زنده اجرا می گردد و شبی شاد را برای شما فراهم می نماید.

ال فرسکو داینینگ: کافه ای در کنار استخر که غذاهای سبکی مانند اسنک را نیز سور می نماید.

امکانات اتاق های هتل

تمامی اتاق های هتل پارک ناوی بمبئی دارای دستگاه تهویه مطبوع هوا و کفپوش چوبی هستند. اتاق ها دارای تلوزیون های صفحه تخت هستند که به کانال های کابلی تلوزیون دسترسی دارد و یک دستگاه پخش دی وی دی نیز به آن متصل شده است. از داخل اتاق ها می توانید به اینترنت متصل شوید و دسترسی بیست و چهار ساعته به خدمات سرویس اتاق داشته باشید. بعلاوه امکانات برای درست کردن چای یا نسکافه نیز درون اتاق ها تعبیه شده است، مینی بار نیز موجود است و درون حمام ها سشوار قرار داده شده است.

انواع اتاق های هتل

  • اتاق سینگل استودیو: این اتاق ها 22.5 متر مربع وسعت دارند و دارای یک تخت سینگل هستند و منظرهی رو با باغ دارند.
  • اتاق دولوکس: این اتاق ها 36 متر مربع وسعت دارند و با دو تخت تویین یا یک تخت دبل و منظرهی رو به باغ در اختیار مهمان ها قرار می گیرند.
  • اتاق های لوکس: این اتاق ها 40 متر مربع مساحت دارد و دارای یک تخت کینگ سایز می باشد که با منظره کوه پذیرای مسافران است.
  • اتاق دولوکس کینگ: اتاقی با یک تخت کینگ سایز و 39 متر مساحت که منظره رو به باغ دارد.

فاصله هتل تا جاذبه های بمبئی

مرکز خرید فونیکس: مسافت 25 کیلومتری تا این فروشگاه را با تاکسی 50 دقیقه ای طی خواهید کرد. اتوبوس هم شما را 1 ساعت و 20 دقیقه ای به آنجا می رساند.

دریاچه پووای: 29 کیلومتر تا این جاذبه فاصله دارید که با تاکسی 50 دقیقه در راه خواهید بود و با وسایل نقلیه عمومی نزدیک دو ساعت زمان احتیاج خواهید داشت.

ساگار ویهار: 10.5 کیلومتر هم از اینجا فاصله دارید که با اتوبوس 55 دقیقه و اگر تاکسی سوار شوید 20 دقیقه ای خواهید رسید.

مرکز خرید اینروبیت: حدودا 9 کیلومتر با شما فاصله دارد که تاکسی 15 دقیقه بعد شما را به این مرکز خرید می رساند. اتوبوس 50 دقیقه ای شما را می رساند.

دریاچه و پارک طبیعت نرول: 3 کیلومتر از این جاذبه دورتر هستید که برای رسیدن به آنجا با تاکسی 15 دقیقه و با اتوبوس 32 دقیقه را باید بگذرانید.

تپه های خارقار: 1.7 کیلومتر مسافت این تپه ها تا هتل است. تاکسی 22 دقیقه ای و اتوبوس 60 دقیقه ای شما را می رساند.

ساحل جوهو: مسافت این ساحل تا شما 32 کیلومتر است. به وسیله اتوبوس 1 ساعت و 25 دقیقه و با تاکسی نیز تقریبا 1 ساعت و 15 دقیقه زمان را باید در نظر بگیرید.

فرودگاه بین المللی چاتراپاتی شیواجی: 30 کیلومتر مسافت هتل پارک ناوی بمبئی تا فرودگاه است. این راستا یا باید با تاکسی طی کنید که 1 ساعت طول می کشد و یا با اتوبوس بروید که حدودا 1:30 ساعت در راه خواهید بود.

موقعیت هتل پارک ناوی بمبئی

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

No.1 Sector - 10, CBD Belapur, Navi , Navi Mumbai, Mumbai, India, 400614 agoda

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 11 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1636

به "تور هند: معرفی هتل پارک ناوی بمبئی ، 5 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هند: معرفی هتل پارک ناوی بمبئی ، 5 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید