منصوریان درصدد جذب 3 بازیکن جدید

به گزارش مجله میهن 128، علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن درصدد جذب سه بازیکن جدید برای نیم فصل دوم است.

منصوریان درصدد جذب 3 بازیکن جدید

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، ذوب آهن در نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر نتایج قابل دفاعی نگرفت، هر چند که در چند بازی گذشته توانست از لحاظ امتیازگیری شرایط بهتری پیدا کند. علیرضا منصوریان برای تقویت تیمش در نیم فصل دوم درصدد جذب سه بازیکن جدید در پست های دروازه بان، دفاع و خظ حمله است.

بعد از کنار گذاشتن محمدباقر صادقی، ذوب آهن نیاز به یک دروازه بان جدید دارد، این در حالی است که با توجه به سیستم بازی ذوب آهن و استفاده از سه مدافع، منصوریان نیاز به جذب یک مدافع جدید هم دارد. این در حالی است که ابیابووی باکر، مدافع ذوبی ها نیز در لیست مازاد این تیم قرار گرفته است و سبزپوشان به دنبال قطع همکاری با او هستند.

منصوریان برای تقویت خط حمله تیم ذوب آهن روی جذب یک مهاجم هم نظر دارد. هر چند ماکولی کریسانتوس، مهاجم این تیم دوباره به ترکیب ذوب آهن برگشت، ولی منصوریان برای نیم فصل دوم نظر مساعدی روی این مهاجم ندارد و می خواهد یک بازیکن جدید در خط حمله جذب کند.

در تعطیلات نیم فصل احتمال جدایی برخی از بازیکنان تیم ذوب آهن هم وجود دارد. دانیال اسماعیلی فر جزو بازیکنانی است که می گویند چند پیشنهاد از تیم های لیگ برتری دارد، همین طور میلاد فخرالدینی که نیمکت نشین شده و با این شرایط ذوب آهن را ترک خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 286

به "منصوریان درصدد جذب 3 بازیکن جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منصوریان درصدد جذب 3 بازیکن جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید