مقاله: قیمت های نجومی رهن و اجاره در دپارتمان استور روشا

به گزارش مجله میهن 128، مرکز خرید روشا استور تهران درمجموع از 7 دپارتمان یا بخش ویژه برای نوع خاصی از کالا تشکیل شده است. این گروه های کالایی شامل دپارتمان لباس زنانه (طبقه G)، دپارتمان کیف و کفش (طبقه GF)، دپارتمان ساعت و زیورآلات (طبقه GF)، دپارتمان پوشاک و لوازم ورزشی (طبقه 2)، دپارتمان لباس بچه (طبقه 1)، دپارتمان لباس مردانه (طبقه 1) و در آخر دپارتمان لوازم آرایش، عطر و ادکلن (طبقه GF) می گردد. در این مرکز خرید کالاهایی باکیفیت بسیار بالا از بهترین برندهای جهان وجود دارد.

مقاله: قیمت های نجومی رهن و اجاره در دپارتمان استور روشا

دپارتمان استور روشا در مهرماه سال 1394 به همت بعضی از کارآفرینان ایرانی تاسیس شد. این دپارتمان در 18 طبقه ساخته شده است. 10 طبقه از روشا سنتر به پارکینگ مدرن طبقاتی اختصاص داده شده و سایر طبقات آن برای فروشگاه و رستوران در نظر گرفته شده است.

این فروشگاه برای ارائه سبکی جدید از مشتری مداری راه اندازی شده که در آن فرصت کافی برای مقایسه و انتخاب بین کالاهای متعددی فراهم شده است. برای تحقق این هدف در دپارتمان استور روشا خبری از فروشگاه های کوچک، واحدهای تجاری یا غرفه های متعدد نیست. مشتریان می توانند بدون هیچ مرز و دیواری کالاهای برندهای مختلف را در یک جا مشاهده نموده، آن را با هم مقایسه نمایند و بین برندهای مختلف مناسب ترین گزینه را انتخاب نمایند.

علاوه براین آموزش مستمر کارکنان و پرسنل این فروشگاه باعث شده است افرادی که به طور مستقیم با مشتریان در ارتباط هستند، رفتاری حرفه ای داشته باشند و به جای تحمیل آزاردهنده کالاها به مشتریان، خدمات بدون اجباری را برای مراجعه نمایندگان به این فروشگاه فراهم نمایند. بنابراین با ورود به دپارتمان استور روشا یک فروشگاه خرده فروش یکپارچه را خواهید دید که پرسنل حرفه ای آن کالاهای متنوعی از برندهای مختلف را به شما عرضه خواهند کرد.

منبع مقاله: قیمت های نجومی رهن و اجاره در دپارتمان استور روشا

انتشار: 21 دی 1400 بروزرسانی: 21 دی 1400 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1526

به "مقاله: قیمت های نجومی رهن و اجاره در دپارتمان استور روشا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: قیمت های نجومی رهن و اجاره در دپارتمان استور روشا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید